16 Mart 2020 Pazartesi

AŞKIN ADI, MAVİ ....................!

Ruhumun derinlerinde kopan isteri ve ihtiras fırtınalarında duygularım üryan olur ....
Çalkantılı, fırtınalı denizdeki taka olsam da erişmek hedefse sevişmeye koyulurum fırtınalarla ..
Aşama'samda, aşk uğrunda da ölmek bile, onurdur bana ...,
Bilmezdim seninle yollarımız kesişmeden adının Mavi olduğunu ...
Senden önce vurgunluğum iki maviye idi ..
Biri gök, ötekisi de ummanlar...
Şimdilerde semayla umman lığını onlarda ..
Onlara olan vurgunluk ve aşkımı seninle bütünleştirdim ..
Maviyi sevmeden önce adının mavi olduğunu bilmezdim ..,,
Şimdi üç mavi sende tekleşti ...
Vurgunum
Adının Maviliğinde sana ....
Senin şahsında hem umman'lığına, hem asuman!lığına ....
Kanatlarının olmanın hazzıyla yüreğimi, ömrümü....
Yüreğine,ömrüne, seviye adamışlığım la, tutkunum, tutukluyum, sana .....
Mavi, mavi ağıp, aşk, aşk yağmışlığınla ...
Tepeden-tırnağa sırılsıklam aşığım sana ..
Düşlerim mavi,isteri ve arzularım mavi, ihtirasım mavi ..
Aşkın ve yüreğinin yegane adresliğinle ömrümde,ömrünü çoğaltıyorum ..
Şimdi, bende aşkın adı, Mavi ...
Aşkın adı, Mavi ....!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ /İSYANİ
Immenstaad/Friedrichshafen/Almanya
16/03/2019
Saat ; 19_46

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...