16 Mart 2020 Pazartesi

KAZI BENİ...

Daha derinden kazı ,çıkart beni ..
Sandığının da ötesinden, kazı çıkart beni...
Battım, Titanik den de beterlikler de...
Çıkar beni, çıkar, su üstüne, gün yüzüne..
İnsan ve insanlık, için, için öyle çürüyüp, kokuşmuş iken..
Leş kokuları, esans kalıyor yanında ve utancım kamçılanıyor.
Kendime, İNSAN dedikçe ....
Ondan dalıyorum, derinlere, derinlere...
Hani derler ya '' - Yer yarılsa da, yerin, yedi kat dibine girsem. '', Diye..
Bana, önce hak ettiğimce, insanca davran..
İade et layığımı, yüzüme söyle, çürüme mi, yüzüme..
Üryanlığımı ...
Popülizme, kuyrukçuluğa ve goygoyculuğa tenezül etmeden.
Söyle bana bir, bir gerçeğimi..
Hatırlat bana, bir daha ve yeniden ..
Hiç unutmamacasına ..
Değil, sadece aklıma, yüreğime, ruhuma ..
Derinlerime kazınan, duygularımı tamir edip ,
Tarumar olan, hastalıklı beni, iyileştirip, sağlığıma kavuşturmacasına..
Net, dobra ve dostluğa yakışan içtenlik, yalınlık ve durulukla, söyle ..
Her sözün, kazısın beni...
Düştüğüm lağımdan sıyrılıp, kurtarmacasına işlesin içime, içime..
Derinlerime, ruhuma...
Kazı beni söz, söz, şiir, şiir, şarkı, şarkı...
Yalınlık, yalınlık, dürüstlük, dürüstlük, duruluk, duruluk..
İnsan gibi, insan olmacasına ....
Kazı beni, çıkart, ortaya..
Erdemin, gün yüzünü görüp, kardelen aklığın da ve onuruyla ..
Dünyayı, kendimi, insanı, insanlığı, hayatı ve evreni selamlamacasına...
Kazı beni ...!
Kazandır beni, bana ve insanlığa..
İade et, insanlığımı, yozlaşmalardan kurtulmacasına ..!
Leş kokularından,çekip-çıkartıp.....
İade etmecesine, insanlığa ve insanlığımı ..
Kazı beni, çıkart insan yanımı .....
Kardelen aklığın da, onuru, gün yüzüne çıkartmacasına ...!
Onuru, gün yüzüne çıkartmacasına, kazı beni .....!
Kazı beni ...!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ
Immenstaad/ Friedrichshafen /Almanya
11/03/2019
Saat ; 21_14

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...