9 Nisan 2020 Perşembe


ACILI ARABESK ÖMÜR ÖYKÜLERİNİN .....
YİTİK KAHRAMANLIĞINDA ....!


Kedinin piyano çalmayı, maymunun dans etmeyi
öğrendiği gibi ...
Aşkı keşfeder, yürek tarhımda, çiçekler yetiştirir ...
Hünerli papağanlardan biri olup çıkar ...
Sana Seranatlar sunmayla yetinmez, uğruna hasretmeye hazır, nazır ve gönüllü olmuşluğumda ..
Gönül sarayımın sultanı olmuşluğunla, susuz derelerden kevgir, kevgir su ...
Yüreğimdeki yel değirmenlerine  soluk, soluk yel, dahası bereket ve ağız tadı getirir...
Hasılı, ölümü pahasına yılda bir kez açan Berfin gibi güneşi öpmecesine yüceltirdim seni ve aşkı ..
Hakeza, kandil, lamba, mum gibi ışığa, ışığa uçmaların
ölümü demek olduğunu bile bile, uçmaktan geri durmayan pervaneler ve kelebekler gibi ..
Erişmecesine sana ve seninle duyulan tarifsiz ilahi mutluluğa dur duraksız kanat çırpardım ......
Seninle etle-tırnak, kemikle-beden iç, içeliğinde  olmanın eşsizliğinde ....
Aşkın sihrini, bahşedilen mutluluğu bir an için hatta kaşla-göz arasında olsa bile doya, doya yaşamak uğruna  tereddütsüz lüklerde ölümü alırdım, göze ......
Gel gör ki, senin sabırsızlığın ve tahammülsüzlüğün ...
Çok bilmişlikle  ahkam kesmelerin ...
En kötüsü ve iç acıtanıysa ..
Engin dağları ben yarattım anlamına gelen tarifsiz kibrin ve bencilliğinle kendini nurdan melek beni yada bir başkasını düşkünden de beter görüp ...
Mağrurlanma'larınla daha alev olmadan söndürdün aşkın ateşini ...
Senin Zümrüdü Anka’ lığın, benim sıradan bir serçe hallerimle ..
Üstelik Davulunda dengi, dengine olanının makbullüğünde ..
Tadıp, yaşayamadan, içimde ukde kalmacasına değil aşkı keşfetmek, mutluluğun ne menem bir herze olduğunu öğrenemeden ..
Özcesi, başlamadan  bitti aşk denen serüvenimiz ..
Aşkın, ateşten gömlek oluşu demek ki böyle bir hal  ..
Serde, birde garibanlık la, davulların dengi, dengine olmamış lığının ayan-beyan bilinip, görülmüşlüğünde ...
Sen attan inip, çıkıp otururken taht' a ...
Eşekten düşüp, üstelik, binememişliğimle At' a ..
Döndüm kırılıp, telef olmuş, akı-sarısına karışmış  yumurtalara  ....!
Akı-sarısına karışmış  yumurtalara  ....!
Anlaşılan o ' ki ,,,,
Ben mağdur, sen mağmur  hallerinde …
Hayatça biçilen ve bize düşen rolleri, oynamacasına ....
Birimiz, hep baş roldeyken ....
Birimiz, altı yok pabuçluk ta koşturarak, kul olacağız figüranlığa ....
'' - ADALETİN BUMU DÜNYA ? '' Naralarıyla .....
Acılı arabesk ömür öykülerinin, yitik kahramanlığın da !
Acılı arabesk ömür öykülerinin, yitik kahramanlığın da !



Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ



Almanya



09 / 04 / 2020



Saat ; 17_05

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...