30 Nisan 2020 Perşembe



EMSALSİZ ÖDÜLÜ .....!

Kendi sürgünümde mültecilikte, sana eremeden ölmeyi düşünmek, bile ...
Başlı başına, akla ziyanlık dır .......
Akla, ziyanlık ...
Değil ki, bendeki seni öldürmemi isteyen, acımasız, vicdansız seslere kulak asmak, 
kanıp-aldanıp eyleme soyunmak, düşünmeyi meyil etmek bile ...
Sana, kendime ihanet ve haramdır, haram ...
Lamsız-cimsiz, düpedüz haram ve hayınlıktır, hayınlık ...
Çektiğim ceremeleri yok sayıp, sensizlikte seni yaşayıp,
Fikirde, eylemde seni çoğaltmak teselli, soluduğum hava gibi, ödüldür bana, ödül ....!
Böylesi anlarda ....
Fikrimin ince güllüğünde aklımın, ardın sıra mekik dokuyup .....
Sensizliğimde bile, senliliği başarmak ....
Dünyanın, bilinen-bilinmeyen yaşanmış cümle belasına, gadasına bedeldir ....
Böyle davranıp, kafa tutarak, teslimiyeti, ihaneti düşünmek bile mendeburluk, haysiyetsizlik  ...
Dahası, onursuzluk balçığın da debelenerek ölmenin, öteki adıdır ...
Sen benim için, böylesine değerli ve eşi menendi bulunmayan armağansın, armağan ....
Gün aşarken dağları, aheste, aheste kaybolurken ufukta, sen doğuyorsun günüme, ömrüme ..
Hayat bir daha ve yeniden başlıyor ..
O an gönlümün saatleri kendiliğinden bir daha, bir daha
kuruluyor, aşka ...
Ondandır, sensiz bir gün, senli aylara, yıllara, ömre bedeldir, ömre demem ...
Böylesine tutkuyla tutukluluk, çile ve azap değil ... 
Tam aksine, emsalsiz ödüldür bana ...
Değil mi ki ... 
Hasretinde iken bile, ardından seyirtip, soluk, soluğa hallerde, elinden can suyu içmektir benim için ...
Sevdamın ve hayatın ödülü sün, ödülü ...!
Ondandır demem ...
Sensizlik, erişilmezlik, ölümdür, bana ...
Ölümden öte yol olmamış lığın da ...
Hiç aklımdan, yadımdan çıkmamış lığında ...
Bir solukluk, bir dal sigara içimlik anlarda bile, efkar, efkar çıkıp geliyorsun ...
Böyleliğin de, yani anlayacağın, ardın sıra özlem ve aşk çoğaltıp ...
Sabır kirmanında eğirmek, çile, çile seni çoğaltmak ..
Sende yitip, sende çoğalmak .....
Eza, cefa, ceza değil, başlı başına ödüldür, bana .....!
Ödüldür bana ....
Sebepsiz değildir asla, demeler im ..
Ömrümün ve hayatın, adı konamayan, paha biçilemeyen emsalsiz ödülüsün, emsalsiz ödülü ....!
Emsalsiz ödülü  .....! 



Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ  



Almanya  



30 / 04 / 2020  



Saat ; 14_41

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...