19 Temmuz 2020 Pazar

BİR DE, SENİ DİYE ..!

İç geçirilerek ruha bezenmiş, çok istenmiş .....
Gel gör ve ne hazindir ki, hiç derilememiş ...
Dalında solup, kendi-kendine gelin-güveyliklerde ..
Boyun büküp, kendinden geçerek, ölümü içen tüm gül kokularını bırakıyorum ..
Ardım sıra, sana ...
Kokladıkça, beni anasın diye ...
Bir gülü, bir de beni, unutma, unutama ...
Ömründe, her soluğunda, yadında, anılarında ...
Baktığın yerlerde ve her nesnede, hep ben olayım diye ...
Ölümü içmişliğimde bile, ağacağım, ömrün oldukça ....
Gece uykuna, gündüz gözlerine, ruhuna, düşün dağarcığına ve yadına ..
Dahası, uykusuz gecelerinde, kirpiklerine tüneyen göz yaşı olmacasına ....
Burnuna gül kokuları, ömrüne,ruhuna aşk tınıları olup dolacağım ..
Yad ettiğinde, beni ...
Ağladığında yanaklarını öpen, göz yaşında
olacağım ...
Aşk, kapladıkça ömür ve gönül bağını ...
Bilesin ki, yalnız iki cihanlık ömrüne değil ....
Ölümsüzlüğünde, ömründe, ömrün olmacasına ...
Nakış,nakış,koku,koku bezenmecesine ruhuna ..
İçine işlemecesine, gönül burçlarına sancak dikmecesine ....
Tıpkı,güneşle,sema gibi içli-dışlı olmacasına, saracağım, ömrünü ....
Bakarken güllere, mest olmuşlukla,geçerken kendinden ...
Dalar,dalar gider, fısıltıyla söylenirdin, kendi, kendine ..
'' - Bir gülü sevdim, bir de seni diye ....!
.... Bir gülü sevdim, bir de seni diye ....! ''
Bir de seni, diye ...!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

Ereğli / Konya

16 / 07 / 2018

Saat; 13_27 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...