18 Temmuz 2020 Cumartesi

ISLANIR HALA ...

Hep, dizdim yaptım, inatla,kararlılıkla ..
Gel görki,aşka dair boz-bulanık duygularım ve aşkın bana inatla karşı duruşuyla olsa gerek ..
Her defasında ve denememde ..
Yıkıldı,yerle-yeksan oldu aşk kulelerim .
Para etmedi çabam ..
Ya bende bir kudümsüzlük, ya aşkta bir sinamekilik ve betlik vardı anlaşılan ..
Hiç bir araya, aynı çukura akmadı suyumuz aşkla ..
Suyu çıktı bu işin o benden, ben ondan sıkıldık ki ..
Taşındık aynı gök kubbenin altında da olsak ırak ,ırak coğrafyalara..
Sağ olsun o gün- bu gündür, ne o bana uğrar, ne ben aşkın yakın semtinden geçerim ..
Nane molla ve bir dargın- bir barışık olmaktansa ..
Ayrı makaralara sarmışlıkta, aşkla, hasret çoğaltıyoruz bir birimize, bu ara ..
Benden yana selam-sabah olsun, ona ..
Ondan yana,havalar ve haller nasıl onda ve coğrafyasında durumu bilmiyorum ..
Bihaberliklerde ömür tüketiyorum yalnızlığın çile tezgahında ömür eskitip,hayatı tek renklerde dokuyarak ..
Birde şu söz geçiremediğim gönlümle,aşka susamış yüreciğim olmasa ..
Her şey güzel olmaya olacakta ..
Bu iki söz ve ferman dinlemez haspaya söz geçirememişliğimle ..
Ne zaman, aşk dense ve ondan söz edilse..
Gözlerimin kurnası bozulur, kirpiklerim nisan yağmurlarına yakalanmışcasına, ıslanır hala ..
Islanır hala ...!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

Ereğli / Konya
23 / 03 / 2018
Saat ; 01 _ 55

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...