28 Temmuz 2020 Salı

DÖVÜŞÜR, DURUR, O, İKİ BOKSÖR ....
'' - RUHUMUN, DERİNLERİNDE ...! ''

Gece karanlığının, göz gözü görmezliğinde, tutuşurlar dövüşe ...
Her ikisi de, birbirinden amansız, acımasız ve gözü kara boksörler, kesilerek ...
Ruhumun derinliklerinde, paylaşırlar kozlarını, olanın, bana olmuşluğunda .....!
Aralarına girmeye yürek ve en az onlar kadar, gözü karalık ister ..
Ondandır, bu iş beni aşar, benim harcım, değildir ...
Bilirim hem haddimi, hem de ne, olmadığımı ...
Ondan, girmem, aralarına ...
Gözümü-kafamı, durduk yere, üstelik hiç te, gereği yokken ...
Yaralatıp, kırdırmak, hasılı hakkımı avucuma verdirmek istemem, asla mı asla ....!
Elbette, galip gelmesini yeğlediğim biri var, var olmaya .....
Mazallah, ya kaybeder de, kabak başıma patlar diye, susarak, kenar dururum ...
Bu halim bile, benim korkaklığımı, cesaretsizliğimi ve özgüvensizliğimi ayan-beyan, ortaya koymaya, yetip te, artıyor bile ...
Hayatla da, oldum olası, kapışmaya giremedim, sırf bu zaafım, ürkekliği de aşıp, korkuya dönüşen hallerim, yüzünden ...
İliklerime işlemecesine benliğime sinen, bu korkaklığımın bana pahalıya patlamasına aldırmadan, sessizce, hep zaman ve hayat ırmağının, kıyısında durdum ..
Diyemedim bir türlü, becerip te..'' - Ölüm, ölüm ya, hırlamak nesi ? '' Diye ...
Şu an yaptığımda, bu hallerimin uzantısı ve hiçte farklı bir eylem ve tavır değil ...
Merdiven altı karanlıklarda yada cezalı olarak kapatıldığım, zifiri karanlıklarda yitirdim güvenli çocukluğumu, cesaretimi o, gün-bu gündür, bulup, katıp, kazanamıyorum, bünyeme .!
Ana-baba keyfine kurban gidip, güveni, karakteri, haysiyeti elinden çalınan çocuk, değilseniz!
Sizlere ne anlatsam, boş ve faydasız...
Yaşamayan ve çekmeyen bilmez, bu içler acısı hali ve korku dağları arasında yiterek, ölüp, ölüp dirilmeyi ...
Sırf kendi egoları, tutkulu cinsellikleri engellenmesin diye, ablamı leyli okuttular ..
O, pırıltılı kız çocuğu öldü, şimdi yerinde, TIMARHANELERDEN ÇIKAMAYAN, BİR KÜLÇE ET VE KEMİK YIĞINI KALDI GERİYE ...
Ben mi ?
BENİMSE, HALİM ORTADA ZATEN, SİZCE DAHA ANLAŞILAMAMIŞSA, ŞAŞARIM, SİZE ..
BU YIL YIRTSAM DA, SENEYE GÖRÜNÜR, niteliğine bakılmaksızın ve gerçek yapısı bilinmeyen bir yatılı okula sürgüne gönderilmem ......!
Tıpkı, ablam gibi, bir et-sidik ve yağ torbası olup çıkışımın, hiç mi hiç önemi, anlamı ve sakıncası yok ....
Tüm ateşliliğiyle, tutkuyla sevişirken ellerine, ayaklarına dolaşıklık istemeyen ....
Aynalara tutkuyu da aşan, takıntılılıklarda adeta tapmacasına bağlı olan annem ile onun kölesi kesilen, dut yemiş bülbül olan, babamın, indinde ..
Ondandır, her gece, karanlık geceye, kafa tutmacasına, karanlığa kesilen .....
Onu anlatırken, yaralı sözcüğünün yetersiz kalacağından emin olduğum, perma-perişan ruhumun derinlerinde, dövüşür durur, o, iki boksör ..
Dövüşür durur,  o, iki boksör .....!
O, İKİ BOKSÖR .....! 


Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ  


Immenstaad / Almanya 


27 / 07 / 2020 


Saat ; 23_11

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...