12 Temmuz 2020 Pazar

GÖZLERİMİZİN BU HALİ …,

Yazılır geceye, ömrüm ve öyküm ….
Talanlarınızdan arda kalanlığın azabının, ıstırabının, utancının derin, tarifsiz izlerini …
Ruhumun acılarını yansıtan, kederlerimin sindiği melul, melul bakan gözlerimden yansıyanlar …..
Bana yaşattığınız utancı nakşeder geceye, hayata ..
Ne gece, ne neon ışıkları, nede gündüzün ve güneşin ışıltısı siler, gözlerimin ve ömrümün kederini,kirini …
Bakmalara utanması gereken ben değil, sizlersiniz özünde …
Gelin görün ki,hayasızlık öylesine kazınarak yer etmiş ki sizlere …
Hayanız,edebiniz,arınız-namusunuz silinmiş, kalaysız kaba dönmüşsünüz …
Sadece nişadırınız değil ,insanlığa dair zerreleriniz,hücreleriniz,kimyanız bozuk,sizin …
Dönmüşsünüz, kalay tutmayan kaplara …
Değil, bana ve ben gibilere..
Öz be öz kendi evlatlarınıza reva gördüğünüz, tecavüz ve katliamda ….
O sabi-sübyan masum ciğerpareleri, teleften utanmayan …..
Ciğeri metelik etmeyen, illet ve lanet hilkat garibesi, ucube yaratıklarsınız ….
Her an, yerden biten mantar gibi, üreyip-türeyen …
Müstehaklığınızla, köküne kibrit suyu dökülerek, soyları kurutulasıca….
Soysuz-cibilliyetsiz, asalak canavar sürüsü, siz, kuburluk güruhlar ….
KAÇIRMAYIN BENDEN VE BENCİLEYİN KURBANLARINIZDAN ..
MİL ÇEKİLİP KÖR OLASICA O, GÖZLERİNİZİ …
BAKIN BİZE…..
MAĞDURUNUZ VE KURBANINIZ …
O KADAR ÇOĞUZ Kİ ..
SAYMAKLA BİTMİYORUZ ….
İÇİMİZİN KAN AĞLAMASINDANDIR, GÖZLERİMİZİN BU HALİ …
GÖZLERİMİZİN BU HALİ ….!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ
Ereğli /KONYA
04/07/2018
Saat; 02_46

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...