2 Temmuz 2020 Perşembe

SÖZÜ SÜRDÜM, KÖZE .....
Siz deyin, Fi tarihinden ...
Ben diyeyim, bebekliğimizden beri, duyup, dinleyerek …
Hemen hepimizin, ezbere bilip, söylediği...
‘’ – Gönül, ne kahve ister, nede kahvehane …
…..Gönül, muhabbet ister, kahve bahane, tekerlemesiyle ….
'' - Bir kahvenin, kırk yıl hatırı vardır .''Kelamı ….
Tıpkı, ağıtlarla, maniler, ninnilerle, sevdiklerimize yazılan mektuplar, burunlara çekilen enfiye, misali ...
Bencileyin, devrini, hükmünü, miadını,
Nihayet, son kullanma tarihini de doldurduğundan …
Dahası, nicedir, bozulduğu için, insanın özüyle, sözü ..
Yitirdiği için söz, hükmünü, doğruluğunu ve geçerliliğini ...
Kaybedince, tılsımını, albenisini, muhabbete, vesile, kahve içmelerle, kahvehaneler ...
Sürülmeyince, canım cezveler, köze ...
Gönlüm elvermeyince, közün boşa yanıp, heba olmasına ...
Hele ki, ebeveynlerimden
‘’ - İsraf haramdır . ‘’ Diye, öğrenmişliğim le …
Kahve yerine …
Sözü koydum, cezveye ...
Cezveyi sürdüm, köze ….
Cezveyle, sözü sürdüm, köze …!
Sözü sürdüm, köze …..!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ
Immenstaad / Almanya
01 / 07 / 2020
Saat ; 22_45

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...