18 Temmuz 2020 Cumartesi

YUH …,

Bakar körlüklerinizde, gözlerinizin önünde, debelene,
debelene, öldüm …
Kiminiz yok saydınız, kiminiz başınızı çevirip, gözlerinizi kaçırdınız..
Görmezden gelerek, insanlığınızdan utanmadan üstelik de
Aklı evvelliklerde, ahkam kesmeyi bırakmamışlığınızda …
Ayaklarınızın ucunda, bizzat sizlerce deşilen, kazılan ….
‘’ - İNSANLIK ÇUKURUNUN, BALÇIKLI BOZ BULANIKLIĞINDA ;
Kanadı kırık serçelere taş çıkartmacasına, çırpına,çırpına, debelenerek, öldüm..
Sözde, lafa gelince bir de gururlanarak dillendirir ve ‘’ Düşene vurulmaz ‘’ dersiniz,palavradan,kelamınızla …
Hepsini, şimdi akıp-toprağa karışan gözlerime nakşetmiştim ..
Şu anda toprağın bir metre kadar derininde yatan, kadavralığımla …
Akıp-toprağa karışan göz bebeklerimi aramaktayım el yordamıyla ..
Sakın ola suç delilleri yok oldu diye, paçayı kurtaracağınızı sanarak heveslenmeyin ..
‘’ – Kabaramazsın Kel Fatma..’’, Deyince tüylerini ihtişamla ortaya koyan, Hindiliklere özenmeyin..
Onlar, sizden fersah,fersah makbul olan o, canım hayvanlara has ritüeldir..
Siz, sözüm ona insanlığınızda, hakir görüp, burun kıvırdığınız o hayvanlar kadar masum ve günahsız değilsiniz ..
Şimdi el yordamımla, göz bebeklerimi arıyorum…
Eninde-sonunda BAKAR KÖR VE İNSANLIĞIN YÜZ KARASI HALLERİYLE, YÜZLEŞECEKSİNİZ..
Bundan, adınızdan emin olduğunuzdan daha çok, emin olun ..
Bugün olmazsa,eminim ki, yarından da yakındır, bu yüzleşme.
Kaldı ki, asıl olan benim bunu ortaya koyup, kanıtlamamda değil ve gerekmiyor da …
Bunun utancı ve yüz karası, alın kiri yeter de artar, size.
Sizler, yaşayan ölü canlıklarınızda riya balçığında debelenirken ..
Yaşadığınızı ve insan olduğunuzu mu, düşünüyorsunuz , hala ?
İş böyleyse ve dangalaklığınız bu boyuttaysa..
Size,layık olduğunuzca seslenerek …
Vah demenin de ötesinde ,YUH DİYECEĞİM ,SİZE ..
YUH…!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

Ereğli / Konya

17 / 07 / 2018

Saat ; 14_39

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...