21 Mayıs 2015 Perşembe

BİLİRİM ...., 
AŞK YARASI, İFLAH ETMEZ İNSANI
Ey benim küheylanım..
E, be gözünü budaktan sakınmaz aygırım ..
Dal boylum, kara yağızım..
Civanım, fidanım..
Aşka yiğitlik, mertlik kar etmez, dayanmaz yürek ..
Öylesine illetli bir ağudur, aşk denen muzdariplik..
Yakma, yasak sevdalara ömrünü..
Karanfilli cigara güzelliğinde de olsa..
Yanarsın köz, köz, kor, kor ..
Tütersin, buram, buram
Savrulursun, efkar, efkar ..
Semadaki, kandil sönüşü gibi..
Yanar-söner, kayıp gidesin sinemin atlasında..
Bir kuyruklu yıldız edasında..
Ala yeşil, mor mavi ölüşleri içmecesine
Gel, etme -eyleme..
Aşkla, dalga geçilmez..
Aşka, kefen..
Sevdalara, ömür biçilmez ..
Kaçır gönül ve beden gözünü, bu gök mavisi delice bakışlı ..
Vurgunlar artığı..
İçler acısı, elemler otağı, gülmelere hasret,
Aşka susamış, göz bebeklerimden ..
Sevmelere, sevilmelere açım ben, açım..
Sahradaki kum tanesi kadar sıcak ve yakıcı..
Kutuplardaki buz maviliği kadar, içe işlemecesine ..
Ölümcül soğukluklardayım..
Bir yanım, sevda..
Bir yanım, illetliğinde nusubetlik ve hüsrandır, benim ..
Ondandır, sana demelerim ..
Aşk örsünde, sevda çekiciyle dövülen..
Varak yürekli ..
Sırma saçlı..
Burma bıyıklı..
Aşk kamçısı, hasret sancısına yeminli gümüş hançerli ..
Yılkı atı güzelliğinde..
Albenilerle bezeli..
Aslan yeleli, bahtsız yiğidim..
Yayıma ok, sineme acı ..
Ömür gergefime nakış olma, benim..
Gel, al başını, sür git kendini başka düşler sahrasına ..!
Başka bedenler atlasına..
Yar olmaz, benden sana
Bilirim..
Eleme kesecek gönlün, ruhun, bedenin, ömrün sonunda
Ondandır demelerim, sana ...
Gelme göz, göze..
Sakın göz bebeklerimden, gözlerini !
Ok, ok içine işler bakışlarım
Vurulursun...
Vurulursun..
İflah olmamacasına ..,
Vurulursun, bana
Bakma...
Gel, bakma..
Dön sırtını, al ömrünü git..
Bilinmez coğrafyalara ..
Öyle, melul, melul ..
Öyle, sevdalı..
Öyle, vurgun mu vurgun ..
Bakma, bana..
Sığmam kabıma, yatağıma, taşarım sonra ...
Girerim, kanına ..
Girmişliğinle kanıma, günahıma..
İçine işler bakışlarım ...
Vurulursun ..!
Vurulursun ..!
Hadi,çek git ..!
Kendini, daha çok vurdurup,sevdirmeden..
Yaralanırsa yüreğin, ruhun ...
İflah olmazsın, bilirim ..!
Bilirim ..
Aşk yarası, iflah etmez insanı !
Aşk yarası, iflah etmez insanı !
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Altınoluk / Edremit
21/ 05 / 2015
Saat;23_56

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...