30 Mayıs 2015 Cumartesi


SÜRÜLÜP, SAVRULURUM, BEN !
İliklerime dek duyumsayarak yaşarım, ben ...

Şişedeki şarap misali ..


Hem dolar, hem boşalırken ..


Kah şişede, kah dudaklarda aşk, aşk, kendimden geçerim ,


Hücrelerimde hissetmedikçe, aşkı ..


Bozulmuş bağla, kan rengi gazele benzerim ..


Ruhum, fırtınalara keser ...


Et-bedenliğim bir yana ..


Ilgıt, ılgıt esen yelde savrulan güle benzerim, ben ..


Kah, dururum çiğdem, çiçek açmalara, aşkla ..


Kah, yaprak döken yıl yorgunu,hayat vurgunu çınara benzerim ..!


Değince yüreğime Nisan yağmuru güzelliği ve bereketiyle aşk ...


Çağıldayan suya, zamana kafa tutan Kardelene dönerim ..


Ya'da,dağların nazlı çiçeği Avu olur çıkar, rengarenk donanırım güzelliği ..


Hanımeli gibi soyunur, dökünür, koku, koku saçılırım ..


Albenisiyle vurur yüreğime, en delişmen duygular ..


Geçerim kendimden, aşkın esrikliğiyle ..

Aşka vurgun, sevdalara prangalılığımla ...


Duygularımın, ihtiraslarımın sevi, sevi şaha kalkmışlığıyla ..


Üryanlaşan ruhumun yılkı atlığın da ..


Sınırsızlığında aşk atlasının, sürülüp savrulurum, ben ...!


Sınırsızlığında aşk atlasının, sürülüp savrulurum, ben ...!


Erdem YASSIBAŞ

Altınoluk / Edremit


30 / 05 / 2015


Saat;19_30

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...