21 Mayıs 2015 Perşembe

SENİ,SENDE YUTAN...
KARANLIK ÖMRÜN OLACAĞIM. Ömrümün öyküsünü ,bir geceye.. Birde,ömrüne yazacağım.. Ruhumu taşıyacaksın ruhunda .. Dönüp bakıp, okudukça öykümü .. İsyan, isyan kente ve geceye beni kusacaksın .. Ben, kurtuldukça benden.. Sen, bende kaybolup,bende boğulacaksın .. Kahırlar dökeceksin .. Sabahlara kadar çiğnediğin, yollara .. Unutamamışlığınla asla beni.. Adımı kazıyacaksın, adımı .. Dağa,taşa,ağaca, banka .. Suya yazılar yazmışlığında Harf, harf hüzünlere bölünüp.. Zerre, zerre bende tükenmişliğinle .. Yazacaksın öykümü, ömrüne ve günlere,gecelere ... Ben çoğaldıkça,sende Seni kaplayıp yuttukça, fersah, fersah .. Bende ölüp, bende dirileceksin.. Düştüğün anason kokulu kadehlerin içinde.. Dudağında, cigaran .. Aklında çetrefilin.. Elinden,hiç düşmeyen , kadehin .. Diline, tesbih ettiğin, isim .. İstesende ,çabalasanda başaramayarak.. Üstüne üstüne devrilen, karaltın, İçine işlemiş korkuların,altından kalkamayıp ezildiğin kabusun Ömründen çekip-çıkartıp, atamadığın.. Seni sende yutan, karanlık ömrün olacağım ..! Seni,sende yutan, karanlık ömrün olacağım ..! Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ Altınoluk / Edremit 15/05/2015 Saat; 15_15

1 yorum:

  1. güzel bir blog ve şahane müzik tebrikler blogu takip et eklentisi koyarsan daha güzel olacaktır iyi blog lar
    http://bursasevdam.blogspot.com

    YanıtlaSil

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...