23 Mayıs 2015 Cumartesi

LAVANTA KOKULU AKŞAMLARDA DÖNÜŞÜNÜ BEKLEYECEĞİM....,

Yorgun bir kış günü gecesinde alıp da başını gitmiştin..
Ünsüz-izsiz,sedasız-sessiz...
Vurgun yemişlik le, atmıştım kendimi bezginlikler okyanusuna...
Beni bende bırakmadın,alıp da götürdün yanın sıra..
Bendeki beni talan etmişliğin de....
Bir sanrılı beden,sancılı bir yürek,korkulara ve sensizliğe yenik..
Hisarlara dönmüş yorgun bir ömür kalakalmıştı,ardın sıra...
Yenik düşmelerin kahrını,içtikçe ben karanlığın koynunda..

Geceler sarhoş olup,ağmışlardı günlerimin ve ömrümün üstüne...
Çok sonraları,zamanların su olup akmışlığında..
Yaralarımın kabuk bağlamışlığın da..
Eski aşıklığın aşinalığın da,dinlemeye koyulmuşluğumla yürek sesimi...
Düşdüm ardın sıra,deli-divanelikler de,saz saz,ses ses,avaz avaz..
Çağırıp-çığırmalara koyularak seni aradım..
Aldırmadan adımın kah Deli Kemalliğe...
Kah, Divane Aşıklığa çıkışına....
Eni-konu umuda durdu şimdilerde yüreğim..
Sürgün veren lavanta kokulu geceler alıp da götürüyor beni benden...
Kıvrımlı,tozlu köy yolları misali...
Yorgun yorgun uzanmışlığımda gecelere..
Sana gelmelere koyuluyorum..
Çiğnediğim yolların kahrı ve yitik zamanların sarhoşluğu eşlik ediyor şimdi bana...
Yitirirsem pusulamı,zöhre yıldızına soracağım seni..
Daha olmadı,yellere yalvaracağım,dil atıp-damak tutmacasına..
Kokunu getirsinler diye bana..
Azıp şaşmışlığımda, kala kalırsam
Gecenin ve sensizliğin bağrında ..
Naçarlıkların ağına takılmışlıkla..
Örümcek ağındaki sinekler misali..
İçi boşalmış  bir bedenliğimle..
Yel vurup sallanmışlığımda..
Dönüşünü bekliyeceğim lavanta kokularında..
Kokuyun lavantalara,lavanta kokularının kokuna karışmışlığın da...
Efil efil esen yeller de cansız bedenliğimde sallansam bile..
Beni terketmeyen sevdanla..
Seni bekliyor olacağım...
Seni bekliyor olacağım..
Lavanta kokulu akşamlarda....
Lavanta kokulu akşamlarda...

Erdem YASSIBAŞ
Hildesheim / Almanya
03 / 01 / 2011
Saat; 17_30

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...