4 Mayıs 2015 Pazartesi

EN İYİ ....,

Karanlığın bağrında ....
Ben,
Geceleri ve sokakları ..
Korkularım'sa , beni bekler ..!
Terk etmeyen, edilemeyen vefalı kara sevdalı öyküsü bizim öykümüz..
Ve, vazgeçilemeyen sevdalıyız onlarla,
Ondandır ,
Benim öykülerimi ...,
En iyi, karanlık sokaklar ve geceler bilir..
Karanlık sokaklar ve geceler bilir..!

Erdem YASSIBAŞ
Altınoluk/ Edremit
03/05/2015
Saat;23_51

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  RUHUNUZLA, YÜREĞİNİZ .......! Asırlık çınarlar misali, kök salmışsa ACILAR içinizde, hayatınızla, dünyanızda ...... Ruh...