14 Haziran 2015 Pazar

BANA UÇARSIN, BANA ..!

Her şafakta, kan rengi albenilerle ..

Allı- morlu tan yeri güzellikleriyle ..


Aşk olup, üstüne ağan , benim ..


Her akşam üstü, batan günün yine, ben ..


Bende doğar mehtabın..


Bende canlanır, yakamozların, sarar seni ışıl, ışıl ..


Sevgimin sahrasında yürürsün yana, yana ..


Serabınım, bende yiten, bende bulansın ..


Her zerrem de sen çoğalır ..


Semada kayan yıldızlar misali, bende ışıldar,bende söner sin ..


En masumane, en kışkırtıcı ve en albenili halimde ..


Seni sararım,seni, gecenin koynunda..


Güneşin şavkın da..


Dağıma yağan kar,


Vadime yayılan su ..


Zümrüt yeşili ovam da açan, rengarenk çiçeğimsin ..


Ben aşka kestikçe, hayat bulur, dal-budak yayılarak bende büyürsün ..


İhtirasın kasırgalarına bende kapılır ,


Aşkın okyanusu olmuşluğum da, bana dalarsın ..


Ben ateşe keser, kor, kor sana ağarım ..


Volkan olur patlarım ruhunda ..


Bana aşkla koşup ..


Bende dolup-bende boşalmışlığın da..


Sarı sıcak hazla bezenen günlerimde..


Sıcacık kasıklarımda düşsel güzelliklerde aşk uykularına dalarsın ..


Ben kaplamışken seni ..


Talan etmişliğim le ruhunu, bedenini zerre, zerre,en müphem noktalarına dek ..


Tohumunu bana saçar, çiçeğini,meyveni,,mutluluğunu bende derer sin ..


Ben güneş, sen pervane yaşarız zamanın koynunda ..


Aşka kesersin, aşkı keşfedersin benim sevgi ülkemin sınırsız coğrafyasında ..


Aşkla kaplı semanın kandilleri, sen olursun..


Aşka ve uğruma divaneliğin de ..

Kendini yitirir, bende seni bulursun her seferinde ve anında ömrünün ..


Ömrünü aşka feda etmişliğin de..


Kelebek güzelliklerinde benim iklimimi süsler..


Sen senliğinden azadeliklerde ..


Aşka kanat çırpışlarla, çoğalan haz duygularının sarhoşluğunda ..


Alıp başını göçerek benim aşk atlasıma

Aşkla-meşkin seni yudum yudum içmişliğinde ...


Mest olup, geçerek kendinden...


Kelebek ölümlerinin mutluluğunda, bana uçarsın, bana ...!


Kelebek ölümlerinin mutluluğunda, bana uçarsın, bana ...!


Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Altınoluk/Edremit


14.06.2015


01_30

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  KABRİNİ ARAYAN, MEZAR TAŞLARI GİBİ ….! İnsanların bindiği dalı kesip, yetmedi kendi ayağına kurşun sıkarak .... Haysiyetsizlik yaftasını b...