28 Haziran 2015 Pazar


YAZIYORUM DUYGU, DUYGU KENDİMİ SUYA ...
Yazıyorum duygu, duygu kendimi suya ..
Kimselere dökemediğim dertlerimi, dökmüşlüğümle suya ..
Yitip su oluyorum, su duruluğunda arınmışlığın haz ve huzuruyla ..
Biliyorum,bazı gerçekleri değiştiremez su , sululuğun da ..
Ondandır ki, gönlümün karasını, ruhumun kirini yıkıyorum suda ..
Su üstüne yazı yazsam da kalmayacağı gerçeğinin ışığında ..
Alıp götürsün bendeki kesvetli beni sular dalga, dalga ..
Suyun ve duyguların harmoni girdaplığında ..
Yazıyorum duygu, duygu kendimi suya ...
Yazıyorum duygu, duygu kendimi suya ...

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Altınoluk / Edremit

28/06/2015

Saat:12_05

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  KABRİNİ ARAYAN, MEZAR TAŞLARI GİBİ ….! İnsanların bindiği dalı kesip, yetmedi kendi ayağına kurşun sıkarak .... Haysiyetsizlik yaftasını b...