1 Haziran 2015 Pazartesi

ONDANDIR....!

Korkmasına,korkmuyorum.
Hiç mi hiç,ölümden.
Üstelik,bundan yana üzüntüm,kederim de yok.
Azrail'in gelip,ecel mey'ini sunmasından.
Zira,bunun eninde-sonunda ...
Her canlının başına geleceğini bilenlerdenim.
Beni hayıflandıran,içimi sızlatan.
Nihayetinde,beni ürperten duygu,olgu,
Anadan üryan gerçek...!
Beni,ben yapan düşüncelerin,kavram ve değerlerin..
Sözcük sözcük,
Dize dize ,
Güzellik ve sevgi çoğalttıran,
Bana,düşler kurdurup...
Peşinde at koşturtan.
Şiir şiir,
Dudaklara,yüreklere düşen ışıltımın,sönüp...
Cevher'imin,duygularımın...
İçimin,içime sığmamış'lığında..
Çağıldayıp sevgi sevgi çoğalıp,taşan...
Ebem kuşağını kıskandıran ,
Renkli iç dünyamın güzelliklerinin..
Bedenimle beraber ,
Haşr-ı neşrlerde,toprak olmasıdır... !
Yok bunun ötesi-berisi..
Altı-üstü,ölüm değil mi ki,ömür yolunun sonu..?
Bilen için bunu..
Gerisi teferruattır,teferruat..
Ondandır,yüreğimin taşmışlığın da,dilimin söylemesi..

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Altınoluk/Edremit
20/09/2013
Saat:17_00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  KABRİNİ ARAYAN, MEZAR TAŞLARI GİBİ ….! İnsanların bindiği dalı kesip, yetmedi kendi ayağına kurşun sıkarak .... Haysiyetsizlik yaftasını b...