16 Haziran 2015 Salı

ŞİMDİ, BAKIŞLARIN KALDI BANA YADİGAR ..!
Yarım kalan bir aşk öyküsünden fırlamışcasına , hüzünler saçardı hep bakışların..
Ara, ara dalar, saçlarına giden o zarif parmaklarınla, teller sarardın durmadan ..
İki kelamının biri aşk, diğeri gitme üstüneydi ..
Sen, hep diken üstünde idin ..
Hep muamma, hep tetikte, hep kulağın kirişte yaşardın..
Yaşamak sayılırsa hani, seninki de ?
Limoniydi aşkla aran, kaderle ise hiç suların bir araya akmamıştı ..
Anlaşılmaz duygu taarruzlarında, medcezirlerde sürüklenirdin..
Gideceğim dediğinde, hep korkardım ..
Çünkü, olur olmaz zamanlarda ve zamanların darlığında..
Kanadı kırık kuş gibi yaralıydın ..
Korunma güdüsünden mi, aşkın seni gerçeğinde bulamamışlığındanmıdır, nedir bilemem..
Böylesi ruh hallerinde,uçarılıklara kanat çırparak ....
Bir hödüğe, kör-kütük aşık olur..
Sonra, kendi kazdığın azap çukurunda..
İsyan, isyan, çığlık,çığlık debelenir dururdun ..
Kırlangıç ölümlerine vurgun dun..
''Son kez, bir sigara tüttürüp, ölüyüm der dururdun ''
Bir Kasım sabahı kapının ağzında vurulup..
Zamansızlıklarda, o bilinmez ve dönülmez alemlere uçtun ..
Adın gibi Çitlembiktin. ..
Gerçek adını hiç bilemedim ..
Ne ben sordum, nede sen söyledin..
Ketum mu ketum, yitik mi yitik tin, daima...
Bana kendini ne çok sevdirdiğini bilemeden, alıp başını..
Ünsüz,sessiz çekip gittin ..
Şimdi, bakışların kaldı bana yadigar .....
Şimdi, bakışların kaldı bana yadigar ... Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Altınoluk/Edremit

!6/06/2015
Saat; 22_17

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  KABRİNİ ARAYAN, MEZAR TAŞLARI GİBİ ….! İnsanların bindiği dalı kesip, yetmedi kendi ayağına kurşun sıkarak .... Haysiyetsizlik yaftasını b...