1 Haziran 2015 Pazartesi

YALNIZLIK, KALABALIKLARIN ESERİDİR..!
Ben bilir,ben söylerim,
Bizzat yaşayıp,dibine dek tadıp,öğrenmişliğimle...
Yalnızlık,kalabalıkların eseridir..!
Herkes,
Kendi sürgününde yaşayıp,
Kendi türküsünü söylemelere koyulmuşlukla..
Duymuyor,diğer canların,yüreklerin,dillerin türküsünü..!
Bencilliğin,hırsın,ihtirasın...
Ama,
En kötüsüde,sinsi mi sinsi çoğalan kinle nefretin..
Çitleri çeviriyor..
Yasaklarda,birbirine hasretlikte,ayrılık-gayrılıkta yürekleri..!
Ondandır,demem...
Yalnızlık,Kalabalıkların eseridir..!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ.
Hildesheim / Almanya
08 / 02 / 2011




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  BİR FOTOĞRAFIN YILLARA VE ÖMRE TANIKLIĞINI DİLLENDİRMİŞLİĞİNDE HAYATI ANLATIR ŞİİR. BİR FOTOĞRAFTA ANLATIR HAYATI..., An gelir,bir fotoğra...