14 Haziran 2015 Pazar

BEN ÖLÜRÜMMMMM.....!

Ben bir çocuk emekçiyim....
Karadüzenlerinizin,egolarınızın,sermayenizin kölesi kılınan...
Yüreğine,umutlarına,düşlerine pranga vurulup,
Egonuz  ve varsıl geleceğiniz için ömrü ve yarınları talan edilenim...
Yerkürenin çeşitli coğrafyalarında aynı kaderi paylaşan kurbanlarınız dan birisiyim..
Cinsiyetim,yaşım,rengim,boyum-posum  ne fark eder ki sömürünün sermayenin gözünde..!
Filipinler de,seks pazarında köleyim..!
Bakılmadan sübyan yaşıma,ırzına geçilen im..!
Sapık arzuların kirlerin de ömrüm katlolur..
Çin de-Maçinde,illegal kömür ocaklarında hırslarınız için ölüme sunulan kurbanım..!
Afrika da,madenlerde ben çalışırım..
Yerkürenin en ücra yerlerinde zamanın ölüm ölüm üstüme ağmışlığında..!
Kömür ocaklarında,dehlizlerin karanlığında,nemin,tozun gırtlak yakıcılığında..
Gün yüzüne hasretlikler de,solgun düşmüşlüklerde ömür tüketirken ben...
Ölüm yağar grizu patlamalarında ölüm,bu küçücük bedenime..!
Güzelim Anadolu bana mezar olur tarlada tapanda,tezgahta..
Kaçak iş yerlerinde algısız vergisiz,sorgusuz,sualsiz kara kazançlarınız da..
Benim ömrüm sürülür pey olarak hırslarınız uğruna masalara,kasalara..!
İstanbul merdiven altlarında çile çile tükenen ömürler de heba olur yıllarım..
Gasp edilmiştir zalim egemenler ve aç gözlü hoyrat ellerce katledilen yarınım..
Ne arayanım,ne soranım olur sermayenin köle düzeninde..
Hindistan da,bir öküzün boku kadar yoktur ederim..
Haraç-mezat satılırım,sürülür,sürünürüm sermayenin elinde..
Amerika da karartılır yarınlarım....
Derim,ak'da,kara'da,sarı'da olsa aç gözlü gaddarlarca..
Kurtulabilsem de doğal afetten,hastalıktan..
Yoksulluğun kaderim olmuşluğun da pusu kurup bekleyen ölümlerde..
Haiti mezarım olur vurgunda,talanda,sömürüde soygunda..!
Velhasıl,her yerde çocuk iş gücü olarak ezilir,sömrülürüm...

Kağıt ve hurda toplamalar da kanserden olmasam da, kamyon altında ezilip ölen im..
Gözümün yaşına bakılmaksızın kıyılırım hunharca..
Çoğu kez der-dest edilip bir ceset torbasına konulurum..
Yada,bir gazete kağıdı kaplayan sıcacık ölü bedenime sinekler konup kalkar hevesle..!
Öper,anamın babamın öpüşüne hasret çocuksu ölü bedenimi..!
Uzun lafın kısası....
Köleyim köle,bu can pazarında...!
Siz semrilirken,ben ölürüm soluduğum siyanürden,gazdan,tozdan..
Zoraki çalıştırıldığımda Civa yutup,içimin parçalanmışlığı kimin umurundadır..?
Kar hırsı gözünü bürümüş azgınlar,bir metadan farklı görmemektesiniz beni !
Ne yarınım var,ne sevincim..
Bayram,seyran bana haram..
Günler boyu uykuya hasret gözlerim...
Bedenim,lime lime yorgunluktan..
Dahası cansız bedenliğimde,bir ölü canım güvensiz iş koşullarında..
Bir kazazede bile sayılmamaktayım çokca..
Ben çocuk emekçiyim..
Sizin gözünüzde bir malım,bir mal..!
Sizi gaspçılar,sizi haramiler sizi...
Eşkiyalığınızla çalındım,ben benden...
Şafakta,fecrde,zamansız gelen ölümlerde...
Ben ömür tüketirim ben,sizin sömürü sisteminizde...
Etim,tenim,emeğim umudum talan edilir sizce talan,üstelik vahşice..!
Oyun çağım,okulum,çocuksu sevinçlerim,düşlerim çalındı sizlerce,düşlerim..
Ne hak bilirsiniz,ne hukuk siz çakallar sürüsü..
Ne sendikadan,ne sosyal haktan..
Nede güvenceden,güvenli gelecekten haberim var..
Siz canavarlarca,hasret kaldığım o güzelim şafak uykularım haram edilmekte bana..
Sızım sızım sızlar her bir yanım..
Zamanların ve tarihin tüm yorgunluğu,bana..
Ayıbı,siz kara düzen yaratıcılarına düşmekte aslında..!

Gel gör ki ;ne hakkımı arayan,nede halimi soranım var..
Adı üstünde çocuk sermaye,köleyim ben köle...!
Etimde,kemiğimde sizin..
Bana,kala kala zulümlerinizde ölüm kalmakta...
Sizin devranınız dönsün,kervanınız yürüsün diye...
Kurban olmaktayım ...
Dünyanın dört bir yanında,kurban...
Dalda sız duldasız pejmürde hayatlarda sessiz,soluksuzca..!
Çember çevirmeler,gülüp oynamalar,şeker yiyebilmeler haram bana..
Zira;siz çakal sürüleri,siz sırtlanlar ca ömrüm ve yarınlarım çalınma da..
Emerek kanımı,alarak tenimden canımı semrilin beyler,semrilin siz..!
Nasıl olsa ben sizin yarınlarınız için ölüme tutsak çocuk iş gücü köleyim..!
Ben hırslarınız ve geleceğiniz için...
Sizlerce köleliğe ve ölüme tutsak çocuk işçiliklerde ...
Reva gördüğünüz mihnetler de yudum yudum ölümü içmiş...
Hayatın körpe çağında,ömrümün baharında ölmüşüm ölmüş...
Haykırıyorum..
Duyun sessiz yürek çığlıklarımı..
Haykırır ölü bedenim...!
Ben kim miyim..?
Ben;
Ucuz iş gücü kaynağınız,sermayeniz,malınız masum küçük bedenli bir ölü köleyim...!
Yeter ki siz sağ olun vampirler.. 
Yeter ki siz sağ olun..!
Ben ölürüm,sizin varlığınız ve debdebeli ömürleriniz için..
Ben ölürüüüümmmmmm....!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Hildesheim / Almanya
27 / 06 / 2011
Saat ;14_14

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  KABRİNİ ARAYAN, MEZAR TAŞLARI GİBİ ….! İnsanların bindiği dalı kesip, yetmedi kendi ayağına kurşun sıkarak .... Haysiyetsizlik yaftasını b...