19 Haziran 2015 Cuma

KEŞFETTİKÇE, BENİ ...
Sevgi ummanında incilere keserim, ben ..
Dalarsan sularıma, keşfedersen beni .
. Evrenin bana bahşettiği tüm güzellikleri, cömertçe sunarım, sana ..
Fütursuzluğunda sevdamın, sınırsızlığında duygularımın ..
Pervasızlığında, en delişmen ihtiraslarımın ...
Kumuma gir, zerrelerime er..
Bereket'imi, fark et ..
Al avuçlarına yoğur beni ..
Süzüleyim gönül imbiğinden, sevgi, sevgi, nurani damla hüzmecikleri olup ..
Dudağında su, ruhunda dalga , dalga çoğalan, aşk ..
Gönlünde, seni aşkla sarıp çoğaltan Med-Cezir ..
Gözlerinde merak, merak Serap ..
Gecene düş .
. Ufkuna, sevda bulutu .
. Uykuna, huzur olayım ..
Sana ağıp, sana dolayım ..
Keşfettikçe beni ..
Aşka kanmışlığımda, sökün ederek, sana ...
Avuçlarında çoğalt'tığın, güzellikler olayım ..
Çöz düğümleri mi ..
Çözüldükçe ben, çile, çile..
Sarayım seni, aşk olup, ibrişim güzelliklerinde ..!
Sarayım seni, aşk olup, ibrişim güzelliklerinde ..!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Altınoluk / Edremit
19/ 06 / 2015
Saat; 14_20

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  KABRİNİ ARAYAN, MEZAR TAŞLARI GİBİ ….! İnsanların bindiği dalı kesip, yetmedi kendi ayağına kurşun sıkarak .... Haysiyetsizlik yaftasını b...