16 Haziran 2015 Salı

AZDA, ÇOĞU ANLATAN BU FOTOĞRAFIM ..!
Bir bilseniz, beni bir dinleseniz ..
Kulak vere bilseniz, yüreğinizle ..
Yüreğimin, sessiz çığlıklarına ..
Ne çok kelam edilir, ne çok ..

Üstüne laf-ı güzaflıklarda ..

Ama, hangisi ve ne geri getirebilir ki , ne ?  
Benden çalınan ömrümü, yarınlarımı ve umutlarımı ...!
Onun içindir ki, sessizliğin albenili sükununda diyorum, diyeceklerimi ..
Ben sustukça, o konuşan ..

Sessizliğin diliyle, bana ses olup ...
Azda, çoğu ..
Ve ...,
Beni, benden de iyi anlatan bu fotoğrafım ...
Evrene, hayata ve sevdiklerime armağan ...
Onursuz yüzsüzlere ise, utanç yaftası olsun !
Onursuz yüzsüzlere ise, utanç yaftası olsun ! Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Altınoluk / Edremit
16 /B 06 / 2015
Saat;15_37

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  KABRİNİ ARAYAN, MEZAR TAŞLARI GİBİ ….! İnsanların bindiği dalı kesip, yetmedi kendi ayağına kurşun sıkarak .... Haysiyetsizlik yaftasını b...