21 Kasım 2015 Cumartesi


BİLMELİSİN Kİ ….,
Kesiştiğinde yollarımız,

Hemen her şeyden ürken, kanadı kırık …


Yüreği yaralı bir serçeydin .


Dalıp, dalıp gittiğin hüzünlü anlarında ..


Derin, derin iç çeker ..


‘’-Sen, bana evrenin armağanısın


Huzur barınağım, güven limanım, son şansım ..’’ derdin.


Sonra da, buğulu gözlerle bakar, bakar ağlardın ..


Arada bir, gelir, koklar, öper …


Sonra, …


‘’Bir gün apansız gidersem, acır mı yüreğin ? ‘’ diye sorar …


Sırtını bana döner, yine sessiz hıçkırıklara boğulur, ağlardın …


Şimdi, sen yoksun ..


Ardın sıra, pencerede ağlayan ben oldum ….


Bilmelisin ki …


Hiçbir yere sığmadın, yüreğime sığdığın kadar …!


Hiçbir yere sığmadın, yüreğime sığdığın kadar …!



Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Ereğli / KONYA

19 / 11 / 2015


Saat ; 22_03

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...