29 Kasım 2015 Pazar




CAMDA, DANSA KOYULMUŞLUĞUNDA …!

Akşam üstü keyfiliğindeki güneşin …..


Keyifle süzülerek, göçe hazırlanmışlığında ..



Odaya egemen olan, loşlukta ….


Perde aralarından süzülen, huzmelerle ..



Yer, yer raksa koyulan cılız ışığın var ettiği, gölgeler …



Yutsa da, yılların ve yorgunlukların izleri …



Derin çizgileri, kırışıklıkları ,



Gözlerime bezenen, bilenlere aşina o, arsız hüzünleri …!



Yine de, ele veriyor yaşımı, yorgunluklarımı ..



Yüzümdeki solgunlukları ….


Sızılara, yıllara yenilen, bedenim …



Hicran bedesteni, gönlüm ….



Bezdim, gam hamallığın da ömür eskiterek …



Ben, beni bildim bileli, yılların yükünü taşımaktan ..!



Düş kırıklıklarım ….



Ömrüme bezenip, ruhumu karartan gamlarım …



Arsız ve davetsiz misafirliklerden, ev sahipliğine terfiliklerle



Üşüşerek, art arda, kat ,kat olup ..



Katmerliklerde işkal etmekte ömrümü, bedenimi ….



Göçlere çıkmakta isteksizlikleriyle, sona kalan kırlangıçlar .



Akşam üstü telaşlarında …..


Havada şekiller çizerek, savruluyor, savruluyor …!



Alaca karanlık güzelliklerinin albenisiyle …



Kararmaya yüz tutan gök yüzünün ….


Ebruli renk harmonilerinde, dansa koyul muslukla ….



Pencerenin ardında, odamda, bir başıma lığın kuytusunda ..



Zamanın zulasında, anılar dehlizinde dolanıp durarak …



Ömür eskitip, gün tüketerek …


Gamlı baykuşluklara bürünüp, tüneyen, ben …



Pencerenin dışında ..


Gürül, gürül akıp giden hayat ve uçuşan kırlangıçlar ….



Onlar kuşlukların da ne kadar özgürse, kanat çırpışlarında .!



Ben, vehimlere ve elemlere tutukluluğum da ….



Ancak bu kadar özgürüm ….



Dahası, özgürlük özürlüsüyüm, ev kuşluğumda ..



Yitikliklerime ve hayatı ıskalamış lığın karamsarlık çukurunda ..



Dönenip durarak, bakıyorum camdan, dışarıya ….!



Uçuşan kuşlara özenim, hayranlığım ..



Hatta, an be an baskın çıkan, hasetliğimle ….



Göz izlerimin, hüzünlerimin, gölgelerin renk cümbüşünde .



Camda, dansa koyul musluğunda …..!



Camda, dansa koyul musluğunda …..!




Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ


Ereği / KONYA


22 / 11 / 2015



Saat ; 18_00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...