5 Kasım 2015 Perşembe


GEL OTUR YAMACIMA …
SANA , ÖMRÜMÜN ÖYKÜSÜNÜ ANLATACAĞIM ..!
Gel otur yamacıma, sana ömrümün öyküsünü anlatacağım …
Dinlediğinde sükunun sesi ve yüreğinle, beni …
Ve, beraberinde de yüreğini, ruhunu ..
Benim anlattıklarımın çok ötesindeki ..
Derinlerimdeki beni bulacaksın .
Keşfettiğin bir alemde, alem içinde alemleri ..
Alemlerde, gizem ve dehlizlerimi ..
Oralarda sinen, gün yüzü görmemiş, beni bulacaksın .
Bakma öyle şaşkın, şaşkın ..
Gördüğün ben, bendeki benin ancak aysbergimin su üstündeki ..
Durgun ve sığ suyumdaki, bulanık tortulu halimdir ..
Buzullarımın o granitleşen diplerinde kazıyıp, keşfedeceğin ..
Sığ sularımın altlarında, o en ışıksız, en havasız ve en karanlık Balçık-çamurluluklardaki beni fark ettiğinde ..
Ben, seni şaşkınlıklar girdabında yutulur hallere düşürürsem şaşırma..
İşte o zaman,
‘’Görünene değil, görünendeki görünmeyene odaklan..
Duvarların, perdelerin ve söylenenlerin ardındakine bak ..
İşte gerçek orda yatar, yürek orda gerçeğinde çarpar’’ demelerin nedenini anlayıp , doğrulamacasına ..
Benim gerçeğimin kökenini ..
Filiz , filiz çoğalan bendeki içsel halleri ve…
Kim bilir, belki de, erimeleri, çürümeleri ..
Yer, yer ve an be an volkan, volkan patlamaları ..
Tüm bunların ortasında da…
Ormanımın yalnızlık ve meşumluk dolu derinliklerindeki
O, öz beni, hayal bile edemeyeceğin halimi görüp, bulup,
keşfederek…
Bendeki, beni tanıyacaksın ..!
Hayal-i sükuta uğramakta var,
Gerçeği bilmelerin hazzıyla …
Sevincik deliliğinde divanelik, gönül çiçekliğinde açmalarda senin için.
Unutma, her insan bir Pandora Kutusu ..
Her beden, ömür ve hayat bir Matruşkadır, aslında ..
Açtıkça, sağdıkça, çözdükçe, söktükçe..
Kazıp, gerçeklerin döşünü-bağrını deştikçe onun gerçeğini ..
Ondaki, gizemli özü bulursun ..
Zira, hiçbir şey ve bilinen göründüğü gibi değildir ..
Ondandır ki ..,
İnsan, korluğunda bir başka sıcak ..
Harlığında, ellenemez alev ..
Deşildiğinde, kendi külünde yitmiş bir Zümrüt-ü Anka’dır aslında Gel, otur yamacıma,
Sana, ömrümün öyküsünü ..
Öykülerde saklanan gerçeğimi anlatacağım ..!
Neyi biliyorsun ki, hakkımda ?
Göreceksin bildiğinden çok, bilmediklerinde gizliyim, ben ..!
Anlattıklarımı dinle, sonra yürek ve us eleğinde ele ..
Elediğinde kalan zerreyim ben, sende ..!
Elediğinde kalan zerreyim ben, sende ..!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ ….!
Ereğli / KONYA
05 / 11 / 2015
Saat ; 01_58

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...