7 Kasım 2015 Cumartesi

UÇURUMUNDAYIM, BU GECEDE ….!

Tıpkı, dün olduğu gibi, uçurumundayım bu gecede ….
Sensizliğin yarlarından yuvarlanarak, bin parçaya bölünüyorum .
Her bir zerremde, özlemim, sana açlığım fışkırıyor.
Vadilerini, Kardelenler gibi …
Dağ laleleri gibi, ben kaplıyorum ..
Özleminle ve yoksunluğumun çoğalan acısıyla ..
Mora keserek açıyorum sensizliğimde, senle dolu hallerde ..
Takvim yaprakları eksildikçe, artıyor yürek sancılarım ..
Günleri, mevsimleri, yılları sayamaz oldum ..
Sapla-samanın karışıklığı gibi iç, içeyim …
Sevda büyütüyorum, çile, çile gün ve ömür tüketiyorum ..
Nasıl, ulu dağ başlarını sis kaplarsa sıkça ..!
Duman, duman gönül dağımı, sevda coğrafyamı, sen kaplıyorsun .
Bir kör dövüşün içinde bir benle, birde yalnızlığınla cebelleşmekten ..
Yorgun düşüyorum..
Dudaklarımın kanı, yüzümün rengi, gözlerimin feri yitiyor..
Galibi olmayan bu dövüşün ilelebet ve tek mağlubu ben oluyorum,
Her zaman, her nedense ?
Yollarım, sana çıkıyor ….
Talan ettiğin fikrimin ..
Tüm ince gülleri sana açıyor, sende soluyor ..
Elem meylerini sende tüketiyorum, şişe, şişe ..
Şişelere gömülmüşlüğüm ..
Şişelerin ve gecelerin ..
Sensizlikle bir olup, beni yutmuşluğunda ….
Hep sana ,
Sensizliğinde, katran karası kasvetlere saplanmaktayım
Geçen gece rüzgar, bu gece yağmur tanık halime ..
Bilmem ki, yarın kim ve ne tanık olacak böyleliğime ?
Kimselerin tutup, atmasına gerek yok..
Kol-kanat, yelken-kürek, sana …..
Sensizliğin uçurumlarına yuvarlanıyorum, bu gecede ..
Uzakta çığlık, çığlığa bir it uluması ..
Sesimi yutan, karanlık …
Yağan, yağmur …
Bardaktan boşanırcasına akarak, yağmura karışan göz yaşlarım ..
İç içe geçmişliklerde, adeta çekip götürüyor ..
Dur-durak bilmeksizin…,
Yuvarlanıyor, yuvarlanıyor ..
Zerre, zerre dağılışlarda, içerek hiçliği ..
Dert küpü, kahır yükü perişanlıklarımla ..
Gamımla, göz yaşımla, en çokta, çoğalan kör pişmanlıklarımla ..
Ardında bıraktığın ağır hasarlı insan eskiliğimle ..
Viran ruhumda, baykuşların ötmüşlüğüyle..
Özcesi sevdiceğim …
İçimde çoğalıp, beni yutan seninle, sende çoğalarak geliyorum ..
Uçurumlarına yuvarlanarak, bu gecede yine..
Beni, benden çalarak üstüme, üstüme yıkılan ,
Ve, büyüye, büyüye çığ olup, beni yutan korkularımla ..
Sensiz senliliğimde, besleyip, büyüttüğüm yalnızlığın ..
Rengarenk acıları ve yürek dağlayan sancılarıyla …
Uçurumundayım, bu gecede …!
Uçurumundayım, bu gecede …!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Ereğli / KONYA

08 / 11 / 2015
Saat; 00_01

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...