8 Kasım 2015 Pazar

YENİ BENİ KEŞFEDİYORUM, BEN ..!

Senden öncem adeta,silindi seninle ..
Ben, sende yittikce, yeni beni keşfetmenin dayanılmaz hazlarında ...
Sayende,tarifsiz mutluluklara yelken açtım, hep ..
Bilmelisin ki, sevdiceğim ...
Miladım olup çıkalı, sen ...
Dünümde, sevdaya dair ne biliyor ...
Ne düşünüyorsam, alt-üst oldu, sen çıkalı karşıma ..
Evrence, bana bahşedilen ödüllüğünle ..
Toyluğumun, goncalığımın, acemi aşıklığımın …
Özcesi, ömrümün armağanıydın ..
Sende keşfettim, güzellikleri ….
Alemler içindeki o, muammalarla dolu, doyulmaz alemleri .
Göz bebeklerinde yitmelerde,
Aşkın girdabında yutulmaların, doyulmazlığını ..
Sonra, an gelip hüzün sarınca, güvenilir bir omuzda ağlamanın, çoğalan iç huzurunu ….
Aşk acısının, dayanılmazlığını …
Yer çekimi kanunlarını alt-üst etmecesine yeniden keşiflerin ..
Böylesine dayanılmaz ve çekilmelerin,yutulmaların büyülü güzelliğini…
Ömür ülkende çıktığım sevda serüvenlerinde …
Senin ruh atlasındaki labirentlere çekilmelerde, yaşadım !
Hele, hele de, mahmur bakışlarla süslü sabahlara dizerinde uyanmanın ..
Yaprağa düşe çiğ güzelliği gibi beni sarıp-sarmalamasıyla
Heyecan kasırgalarında savrularak geçirilen uykusuz gecelerin
Uzun ve tarifsiz gizemini ..
Gecelerde kah düş,kah korku, kah sevinç biriktirmenin dayanılmaz çekimini de ..
Mine yeşili göz bebeklerinin, dipsiz uçurumlarında yiterek öğrendim …
Sen, gecem, gündüzüm, yarınım ..
Ömür ve gönül alfabemin A-B-C 'si olup çıkalı ..
Yapıp, yapıp, yıktığım ..
Mutluluğu hiç yakalayamamanın hüsranlarıyla, savrulduğum dünyamın …
Yerle yeksanlığını yok ederek ..
A’ dan Z’ ye, yeni beni inşa edeli …
Mutluluk denilen o cevheri bana sunalı …
Tarif edemediğim duyguların adresi olup çıkmışlığınla,
Mutsuzluğu silinen ömrümün, mihenk taşıydın ….
Hep, olur-olmaz zamanların ….
Ebruli duyguların ve soluk kesen heyecanların insanı olmuşluğunla ..
Hala ve hala, sürülüp savrulduğum rüzgarımsın …!
Keşfe doyamadığım ….,
O uçsuz- bucaksız, bilinmez gönül atlasındaki kayboluşlarımla ..
Bendeki beni, bana sunarak, haz kasırgalarında savuranlığınla .
Dünüme sünger çektiren, yarınımı ….
Yeniden ve bir daha,bir daha bina edenliğinle ..
Bendeki, o eski beni, tepeden-tırnağa değiştirip ..
Yeni ve beni de şaşırtan ben yapmışlığınla …
Benim, ömür öykümün mimarı,
Sevgi ülkemin kaşifi ve simyacısıydın ..
Renkler, sende bambaşka anlamlar kazanır..
Geceler, doyumsuzluğunda vazgeçilmezim olurdu ..
Sen, sağanak yağmurlar ardından ….
İç ısıtışlarla, yüzünü tebessümle gösteren, güneş güzelliğimdin.
Ondandır, hala senin göz bebeklerinde yitmelerin keyfine doyamıyorum ..
Senin sevda ülkende...
Kendimi bulmaların doyulmaz tadında …
Hazla dolup- taşmalarla, sarhoşluklarda kendimden geçiyorum .
Senin kayya kuyunda boğulup, boğulup, sende çoğalıyor …..
Seni sevmekle ….
Bir zamanlar bezginlikler ve kabuslar mekanım olan hayatı .
Ters düz edip, adeta..
Şapkadan tavşan çıkartarak, bana mucizeler sunmuşluğunla..
Yeniden ve bir daha, baştan başa keşfediyorum ben, beni !
Hele ki, beni benden çalıp,
Gönüllükler de, esir eden o göz bebeği derinliklerinde ….
Alemlerden, alemlere göç ederek ….
Sende yiten yanımı bulmanın coşkusuyla ..
Bayram çocuğu sevinçlerinde çoğalıyorum, ben ..!
Hayata dair, her ne biliyorsam ..
Unutup, unutup yeniden ve sende öğreniyor,
O baş döndüren girdaplara savrularak,
Beni mest eden, albeniler odağı göz bebeklerinde ..
Keşfe koyulmalar da, yeni beni keşfediyorum, ben ...!
Keşfe koyulmalar da, yeni beni keşfediyorum, ben …!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Ereğli / KONYA
08 / 11 / 2015
Saat ;17_55



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...