28 Ağustos 2015 Cuma

KUZULARIN SESSİZLİĞİNDE   
Kimi ak eller kalem tutar,benimkiler asa ...
Kimi diller yürek çözer,benim yüreğim melemelerde ,sessizliğe ses olur çağlar ...
Çan sesleri melemeler ,esen yeller girer birbirine ..
Sürü, sürü dağılırken, afakı sarar kuzuların sesleri,çökerken akşam karanlıkları .
Sarar efkar gönlümü ,dalar, dalar giderim ben karanlığın içinde kuzuların sessizliğinde.
Sürülür , savrulur gönlüm ,boz bulanık bulutlar kaplar yüreğimi..
Gözün gözü görmediği ,tozlu akşam üzerlerinde, hasrete kesmiş yüreğimle... Güderim koyunlarımla beraber yüreğimin , gönlümün efkarını ,delişmen duygularımı...
An gelir kuzuların sessizliği kaplar ruhumu, lal olur gönlüm dil,diş suskunluğa keser yüreğim ...
Gündüz, melem, melem, gece, fosfor, fosfor ,ışıltı, ışıltı bakarken koyunlarım...
Kah ıslık , kah türkü, kah kaval sesi olup, dillenir yüreğim..
Sökün ederken gözyaşlarım, nisan yağmuru bereketiyle ..
Ben söylerim , dinler koyunlar ..
Dinledikçe koyunlarım ahuzarımı, dillenir melemeye koyulurlar .
Onlar meler , ben dinlerim.
Onlar dinler , ben söylerim..
Günü, güne ,ömrü, ömre ekler kuzuların sessizliğinde dertlerimi güderim ben..
Kuzuların sessizliğinde dertlerimi güderim ben....!
Doğaçlama
28/08/2015
Saat:23_02
Erdem Yassıbaş
Konya Ereğli
 —

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...