8 Ağustos 2015 Cumartesi


ÇEKİP, ÇIKARTIRSINIZ ,BENİ

Bildik hengamelerin ortasında kalarak ..
Diş-tırnak didinişlerle verilen, galibi baştan belli bir savaşın sonunda
Yaşanan yenilginin berberinde ..
Omuzlara çöken,kahır ve gazap dolu yorgunluklarla ..
Vurarak kendimi gecenin ve hüzünlerin koynuna …
Benim içip, şişelerin kadehlerin sarhoş olduğu ..
Art, arda tükenen şaraplarda boğulduğum ….
Nakış, nakış bezginliklerle dolu ..
Usanç akan bir gecenin içinde boğulurken, ben ..
Düş, düş çıka gelirsin senle, sevdan ..
Sevdanla sen, çekip çıkartırsınız, beni
Kahırların kör kuyusundan...!
Kahırların kör kuyusundan ..!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Altınoluk /Edremit
08/08/2015
Saat:16_40

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...