16 Ağustos 2015 Pazar


ZÜMRÜD-Ü ANKA OLMAK DÜŞER VE YAKIŞIR, BANA ...!

Yüreğim yanmış..
Evim, barkım kül olmuş ..
Dünya, başıma yıkılmış .
İçimdeki şeytan ,
''Çek git,bakmadan ardına'', diye fısıldayarak kışkırtıyor, durmadan ..!
Ama naparsın ki...
Mümkün değil, olursuz mu olursuz bu ..
Zira, canım-kanım, köküm-kökenim..
Yanmış olsalar da ,çoğalan sevgimle ..
Ailem ve anılarım var, burada ..
Yığın,yığın acıların üstüme ağmışlığında .
Kalsam da beni yutan, yaşımı,boyumu-posumu ve deneyimimi aşan ....
Beni boğan yürek acılarıma inat, basıp gitmeyeceğim..
Çünkü, yangınlarda canlarım -kanlarım kül oldu burada..
Bana da, bu acıyla ve hayatın zorbalığıyla baş etmek ..
Ve, elem küllerimin arasından doğmak..
Bu yükün ve acının altından kalkarak ..
Zümrüd-ü Anka olmak düşer ve yakışır ..
Onun içindir ,
Bilirim ki, kirişi kırmak ucuzluk ve acizliktir,
Üstelikte, hiç mi hiç yakışmaz bana..!
Kaçmak yok, ne kadar katlanılmaz ve dayanılmaz olsa da hayattan ve acılardan..
Metanetle, direnmek var , direnmek
Umuda ve yaşama sevincine tutunarak ..
Direnmek,hayatın ve acıların zorbalığına,
Kafa tutarak inançla ve inatla, devam etmeli kavgaya ..
Ve,
Zümrüd-ü Anka olmak, düşer ve yakışır bana !
Zümrüd-ü Anka olmak, düşer ve yakışır bana !

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Altınoluk/Edremit
17/08/2015
Saat;00_27

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...