7 Ağustos 2015 Cuma


HAZAN'DIR ADIM, HÜZÜNLER DEMETİDİR HAYATIM ...!
Kendi içimde yitip ..
Üstüme, üstüme devrilmişliğimde ..
Ben bana yaban,ben bana ve hayata düşmanlıklarda ömür tüketmecesine ..
Tutuklu kaldım, yıllardır ben, bende ..!
Paslı kilitler ve prangalar altında..
Şimdiler de, yıllar sonra ..
Hala ve hala ..
Ben, bende saklı,
Ben, kilitler altında, bende tutsak ...
Mutluluğa,sevinçler ve gülüşlere ırak ..
Tutukluyum hüzne ve çileye ..
Sevgisizlikler çölünde ,kaktüse dönmüşlüğümle ve taş kesen kalbimle ..
Unutmam ve bilmem mümkün değil ..
Çünkü,
Hayat, özgürlük, mutluluk, sevinç, gülücük nedir ..
Hiç mi hiç tanımadım,bilmedim ..
Hazan'dır adım, hüzünler demetidir hayatım ...!
Hazan'dır adım, hüzünler demetidir hayatım ..!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Altınoluk/Edremit
07/08/2015
Saat; 19_54

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...