10 Ağustos 2015 Pazartesi


TAVAF EDEYİM,SENİ ....!
İçime çekiyorum seni yudum, yudum.. Doya, doya .. Nefes, nefes ... Çoğal'asın bende, diye.. Sen çoğal.. Kaybolayım ben, sende, çoğalan sevgimle ... Öyle bir an gelsin ki .. Ben, sen olayım, sende.. Sen, yut beni aşkla, ömründe, ömrüm olmacasına ..! Sen, sarıl bana, beni fersah,fersah kaplamacasına ..! Ben yağayım, yağmur, yağmur sevgiliğimde .. Kırk ikindi yağmurları güzelliğinde ! Kıblem ol, Kabem ol, sevdiceğim yarim olmuşluğunda... Bende can, bende hayat.. Bende aşk ol, aşk ile .. Aşk ol, yağ tepeden tırnağa bana, ruhumda ruh.. Ömrümde, ömür ol .. Tavaf edeyim seni, sende, vecd ile, meşke boyansın ömrüm ! Tavaf edeyim seni, sende, vecd ile, meşke boyansın ömrüm ! Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ Altınoluk/Edremit 10/08/2015 Saat;15_55

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...