10 Ağustos 2015 Pazartesi

                                                  
                                                     LİME, LİME HÜZÜNLERİM BAKIYOR ...!
Ruhumda fırtınalar,ömrümde kıyametler kopmuşluğun da ...
Kapıldığım hayat kasırgasında ..
Çevirip ,çevirip çemberinde,savurarak ..
Vurdu felek beni, yerden, yere ..
Sessiz yürek çığlıklarımı ,
Feryat-figan naraları mı hiç kimselerin işitmemişliğinde ..
Ömrüm geçip gitti, hazan yellerinde ,
Üç maymunluğun geçer akçeliğini hala mı hala yitirmemişliğinde
İnsan denen , hilkat garibesi cümle acuzeler ..
Gülüp, geçti halime ..
Benim, bende yitmişliğimde ..
Paralandım defalarca, un-ufak olmacasına, kendi uçurumlarımın derinliğinde ..
Dipsiz kuyularda ömürler tüketip, bedenler çürütürken, ben ..!
Zil takıp oynuyordu, çengi ruhlar, çevremde ..
Nafileliklerde ömrümün, tarümarlıklarda nefesimin tükenmişliğinde ...
Dünyanın bakiliğinde, ömrümün faniliğinde ..
Alıp ta başımı, çilede o, bilinmez aleme göçüp-gitmişliğimde ...!
Ardım sıra kalan, acıların katran karasına bulanan, param parça resimlerimle ...
Şimdi, boş bir çerçevede, kederlerimin onlara sinmişliğinde ...
Lime, lime hüzünlerim bakıyor, size ,.
O arsız suratlarınıza tükürerek, benim yerime ..!
O arsız suratlarınıza tükürerek, benim yerime ..!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Altınoluk/Edremit
10/08/2015
Saat;15_05

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...