10 Ağustos 2015 Pazartesi



ŞALLAR GİZLEYEMEZ

Şallar gizleyemez bendeki fırtınayı ve önleyemez gerçeğin doğuşunu ..
Ben kaçtıkça zamandan ve benden.. Boğuluyorum,içinde debelendiğim gerçekle, dertlerin beni yutmuşluğundan .. Naçarlığın ne olduğunu öğrendim, öğreneli .. Ne üstüne gidemediğim için kızdım dertlerime ve karanlığıma .. Nede gerçeğin bana haykırışını duymazdan geldim .. Kulaklarım sağır olsa da,ruhum duymakta her bir gerçeğin dillenişini .. Ondandır ki,kendi gerçeğimle yüzleşememenin kör sancıları sarınca beni .. Şallar yetişiyor imdadıma,insan olmuşluğumun naçarlığında .. Zaman ve dertler yeniyor beni... Zamana yenildikçe ben, şallar örtüyor içimde büyüyenkorkularla,gerçeğimi ... İnsan kendine,zamana ve dertlerine yenildikçe .. Acımasız hayat, zaman ve şallar .. Ele veriyorlar hemen ... Onlara sığınan, içi, içine sığmayan benim gerçeğimi..! Onlara sığınan, içi, içine sığmayan benim gerçeğimi..!

Mualla Sezgör YASSIBAŞ

Altınoluk/Edremit

10/08/2015

Saat:05_08


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...