15 Ağustos 2015 Cumartesi

GEL DE ,GÖTÜR BENİ BERABERİNDE ...

Sensizliğin de bile , yıllara inat hala ama hala, tüm yollarımın sana çıkıyorluğunda ..

Benim için tüm mevsimlerin, iklimlerin sen olmuşluğun da ..


Pencere camlarımda, salım,salım hüzün akan perdelerim de..

Dahası, ağır hasarlı,sensizliklerde sancılar da boğulan yüreğimde bile ..


Ay ışığı güzelliğinde senin asılı kalmışlığından yayılan tebessüm ..


Hayatımın umut ışığı olmaya ve günlere-geceler,zamana inat,seni bende tutanlığında ..


Yaşama sevinci ve umut olarak durup,günü güne ....


Beni umuda, hayata bağlıyor.

Ihlamur kokulu gecelerde alıp gitmiştin başını .


Ondan olmalı hala nerede ıhlamur çiçeği görsem ..


Nerede, genzim ıhlamur kokusuyla dolsa.


Umuda çiçek açar ruhum,


Karşımda sen varmışcasına zevk ve coşku sarhoşluğunda dönmelere koyulur başım.!


Mevsimler ve iklimler derlenip-toparlandı,sen dolu gönül dağarcığıma çıkın oldu olalı ..


Yaz geceleri ve sıcağı süsler ömrümü.


Ayaz kış gecelerinde sen sarar-sarmalarsın beni


Ben bir umuda, birde sana ve sen dolu düşlere,özlemlere tutundum..


Dallara ,yapraklara tutunan kelebekler misali ..


Titrek ve ürkek danslarda , evhamlarımla dansa koyularak yaşamalardayım.


Çetele tutmaktan vazgeçtim..

Sanma ki bıktığımdan,yada dönüşünden umudu kestiğimden..


Hayır,tam aksine gün çoğaltırken..


Umutsuzluğu,karamsarlığı ve hayata küsmeleri değil..


Sevgiyi,umudu ve yaşama sevincini.


İçimde çoğalan o önlenemez sana kavuşma inancımı büyütüp,çoğaltarak hayata ve karanlığa karşı 


direnmek için.

Biliyor ve tüm benliğimle sarsılmaz inançla duyumsuyorum ki ..


Bir Cemre güzelliğinde, yine ve yeniden düşeceksin sen...


Gönül ve ömür coğrafyama ve iklimime ..


Hurafe ve batıl itikatlara pabuç bırakmaya bırakmamışlığımla ..


Döneceğine inançla ,her gün sessiz çığlıklarımla adını ve dönmeni istediğimi haykırıyorum, 


evrene,doğaya ve hayata.

Gönül,duygu ve ruh frekanslarımızın kesişip,


Gönül köprülerimizin hala ve güçlüce sapa-sağlam varlığını korumuşluğuna inançla.


Dilekler yolluyor,fısıltı, fısıltı şarkılarla,şiirlerle,temennilerle

Asıl önemlisi de,duyacağına yürekten inancımla rüzgarlara yoldaşlıkta ..


İnançlı istekler ve irade beyanları saçıyorum gece-gündüz demeden ..


Uzay denen bu koca mavi şemsiyenin altında,


Umuda sarılıp,inanca ve sevgiye sığınmışlığımla ..

Diyorum ki sevgi sevgi,kelam kelam,duygu duygu, dilek dilek semaya,aşka semahla


Sana seslenişlerim ve sessiz yürek çığlıklarımla ..,


Kapıldığım duygu ve isteri sağanaklarında..


Dön, yuvaya dönen kuşlar misali, zamanın apansızlığında


Kol kanatlıklarda dön gönlümün ve ömrümün semasında ..


Ve,tut beni ,der-dest ederek..


Çek, çıkart sensizliğin yalnızlığından ve yokluğunun karanlığından ..


Al ,sar-sarmala tüm haşmetin,özlemin ve biriktirdiğin ihtiras ve ateşle..


Gel de, götür beni beraberinde, senin dünyana ....!


Gel de, götür beni beraberinde, senin dünyana ....!


Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ


Altınoluk/Edremit


15/08/2015


Saat:19_00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...