13 Ağustos 2015 Perşembe


İÇİMDE YİTEN ...
Meramım, insan oğlunun merakına yenildiğinde, yaptığını görüp-saptayıp,anlamaktı Bu dürtü ve içimde çoğalan merak dalgalarıyla.. Durdum, Bir masanın üstünde .. Bağdaş kurup oturmuşluğumla, ulu-orta, öylece oracıkta ... İçimde, an be an beni yutan, sükunun, dinginliğin derinliğinde oturdum bekledim .. Halimden bir ders alır mı insanoğlu diye .. Gelen-giden, meraklı dürtülerle orama-burama baktı .. Adeta, beni yutan delici bakışlarla süzüldüm, tepeden-tırnağa, kalabalıkça .. Yığın, yığın ağıp ,üstüme üstüme dökülen delice ve meraklı bakışlarla .. Soydular giysilerimi, ete-bedene açlıkları ve önlenemez, dizginlenemez meraklarıyla Gelen -giden hoyratça benden bakış,bakış istediklerince.. Ve, beklentilerince bir şeyler çaldı .. Kala, kala, soyulmuş bedenim, çıplak ve üşüyen ruhum ... Et-bedenliğim de, iğdiş edilmişliğinde .. Renk, renk göz bakışlarının ruhuma işleyip, ırzıma geçerek.. Beni-delik-deşik etmişliğin de ... Hüsranı, hasarları ve içime işlemişliğin de ruhumda kalan göz izleriyle, Tarifsiz ezinç, üşümüş beden ve talan edilmenin sancısıyla kıvranan ruhum dız dızlak bana kaldı Gelip gidenler, hoyratlıkların da benden, salt güvenimi, sükunu mu değil .. Ruhumu da çaldı .. Ruhsuz bedenliğimle, geride bana kala kala.. Yalnızlığın içe işleyen, buz gibi soğukluğu ... Lekelenmiş ten, et ve kemik yığını Boz-bulanık, kanı çekilmiş bir kadavra külçesi kaldı .. Güzellik ve insani olan ne varsa talanda gitti .. Hasarlar ve yalnızlıklar ortasında tir, tir titreyerek .. İçimde yiten ve korkularda sinen, biçare ben, bana kaldı ..! İçimde yiten ve korkularda sinen, biçare ben, bana kaldı ..! Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ Altınoluk/ Edremit 13 / 08 / 2015 Saat; 01_11

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...