6 Ağustos 2015 Perşembe


KARANLIĞIN BAĞRINDA …..,

Şimdilerde, sayende ve seni keşfetmişliğin güzelliğiyle …
İnadına aydınlıklar çoğaltıyorum ..
Şu zifiri, katran karası gece karanlığının, bağrında …
Hani ’ya, sağ yanımın romatizmalardan sızım ,sızım sızlamasına bile aldırmıyorum, şimdilerde ..
Zira, sol yanımı …
O, sol mememin altında ..
Sine kafesimde çırpınıp durarak …
Şu, yorgun evrene sevgiyle ve yaşama sevinciyle çarpan .
Kendi küçük, yüklendiği misyonu büyük yüreğimin seninle..
Sevginle doluluğu, bana yetip de artıyor, bilensin ki !
Sen koynumda koku, koku çoğalıyor …
Sevgi, sevgi büyüyorsun, her soluk alışverişimde ..
Yüreğimin o ritmik melodiyle canla, başla dans edip ..
Güzelliklere, yurt ve mekan olmuşluğuyla ..
Azda çoğu var edip, onunla mutlanarak ….
Mesut yaşamaları seninle ve sende öğrendim, sevdiceğim …
Nazlı can, geceme düş, gönül atlasıma şavk, sabahıma ..
Kızıl güneş ve tunç güzelliğisin, sen ..
Yelin dilini, suyun sırrını, göz yaşının ılıcıklığını sayende keşfettim maralım ..!
Senle buldum yaralarıma merhemi ..
Sen, bende ruhumun büründüğü, o karanlık şalı yırttın ..
Gecem, ufkum seninle ağardı ..
Düş kurup, sevgi çoğaltmanın ..
Çorakları vaha, çileli günü irem saadeti kılmaları seninle başardım ..
Sevginin nelere, nelere kadirliğini ..
Bire bir yaşayarak görüp, tanıdım ..
Camda titreyen alevin,
Gönlü, yüreği ve ömrü ışıtışının sırrını, sende derdim ..
Güzel kelamları bilmeyen dilimin lallığını aşkınla yendim ..
İçlerinde yitip, yitip, sende çoğaldığım ..
O, albenili güvezi yeşili göz bebeklerinde ..
Çoğalan sevginin, sevgide boy atıp ..
Sevgiyi ve seviyi bölüşerek çoğaltışların ..
Derde deva, aşka davet ….
Yaşama sevincine uzanan gizli yol oluşunu …
O, hayat pınarlarında, gördüm ..
Umdun karanlığı, korkuyu yendiğini ..
Yaşama ve aşka bağlılığın düğümü yaşama sevincinin …
Gönülden, gönle uzanan o derin, muammalı yolun ..
İnsanı nasıl aydınlatıp ..
Nasıl güçlü kıldığını ..
Sevginin, sevgilinin ömre, dalda-dulda oluşunun ..
İnsana neler, neler ve nasıl umut ve güç kattığını ..
Yolum sana düşeli fark edip, kavradım ..
Mal bulmuş mağribi misali sıkı, sıkı sarıldığım hangi güzellik ..
Zarafet, zenginlik ve naiflik varsa, senin, beni aşkla ve aşkta
İbrişimle oya, oya işleyişin le yaşadım ..
Hasılı sevdiceğim, ıtır kokulu vazgeçilmezim ..
Tutkum, bağlılığım, gönüllü esaret'im ..
Ben, sende sevginin nurunu,
Aşkın ulviliğini, gönül enginliğini yaşayarak ..
Karanlığın bağrında, aydınlığı var etmenin ilmini öğrendim ..!
Karanlığın bağrında, aydınlığı var etmenin ilmini öğrendim ..!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Altınoluk / Edremit
06 / 08 / 2015
Saat ; 23_40

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...