14 Ağustos 2015 Cuma


BİR, BEN GARİBİN SIĞAMAMIŞLIĞINDA
İçimdeki dinmeyen fırtınayı, gözlerime inen yorgulukları .. Bezginlikler nakşolan bedenimin, üryanlığında.. Sürüp, savuruyorum ... Duyanımın,görenimin.. Hallerimi bilenimin olmamışlığında .. Karşıdaki röntgencinin dışında.. Varlığımdan bihaber, dünya dolusu marazalı insan eskisi ömürlerin .. Her gün yığın, yığın kederlere ve içki şişelerine Kör-kütük sarhoşluklara düşmüşlüğüyle.. Farkımda bile olamamışlıklarla günleri ıskalayarak , ömür eskittikleri bu kentte.. Yüreğimin,taşıp, dilimin söylemişliğinde Yakası ,bağrı açılmamış,küfürler savuruyorum.. İçimin, içime sığmamışlığında ...! Herkesin sığıp,sığındığı, tünek ve yurt tuttuğu bu aleme .. Ve, marazalıkların tıkış, tıkış yığıldığı, içine tükürdüğüm şu mavi bilyeye ... Şu, koca,yorgun dünyaya..., Ne yaptım, ne ettimse.., Bir, ben garibin sığamamışlığımda ...! Bir, ben garibin sığamamışlığımda ...! Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ Altınoluk / Edremit 14/08/2015 Saat ; 01_35

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...