16 Ağustos 2015 Pazar


BİLSENİZ, NASIL DA YÜREK ACITIR !

Yalnızlığımda ve apansız peydahlanan, amansız korkularımda yutulmamak için ..

Oyunlar icat ederek ..


Kalabalıklar çoğaltır, çoğalırım ...


Kah, zil takar oynar, göbek atar ..


Kah, saksı, saksı çoğalışlarda ..


Renk,renk çiçeklere öyküler anlatırım ..


İçinde çocuk gülüşlerinin ..

Mutluluk simgesi, çingene pembelerinin çoğalıp ..


Renk, renk, koku, koku, öpüş, öpüş ellerime sarılarak..


Çiçek güzelliğinde, beni korkuların yutuşuna kaptırmamak için, pervane oluşlarıyla ..


Notalarla dağılır, ses, ses, saz, saz, şıkırtı, şıkırtı, korkularım ..!


Beni ürküten o amansız devle, bet suratlı garip kılıklı umacılar, çekilip gitsin diye ..


Ben çalar,ben oynarım..


Kah, kahkahalarım, hıçkırıklarımı yutar..

Kah, hıçkırıklarım, korkularım ve soluğum, kahkahalarda yiter..


Kah, kırık-dökük gülüşler peydahlanır, kanı çekilmiş yüzümde..


Böylesi hallerde, yapayalnızlık...


Bilseniz, nasılda yürek acıtır ...!


Bilseniz, nasılda yürek acıtır ...!


Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Altınoluk/ Edremit


16/08/2015


Saat ; 16_43

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...