31 Ekim 2021 Pazar


 İFLAH OLMAMACASINA


Aklım dünde, yüreğim sende, duygularım savruluşlar da ..
Aşk vurgununun, kar yangının ortasında kala kalmışım ..
Hüzünler işgal etmiş, ruhumu ..
Kirpiklerim, göz yaşlarına tutuklu ...
Yanaklarımda çiğ taneleri olup birikti hicranlar..
Gülmeler yerini ezincin solgunluğuna terk edeli ...
Cemreleri yaşarken, apansız donakalan gönül bağımda ..
Talanlar da savrulan gönlüm, yokluğunda ....
Bozulmuş bağa döndü ...
Her yanı kırık dökük,her yanı hazana yenik..
Eziyetlerin de, işkencelerinde azaplara pranga'landı, bedenim ..
Gel batır hançerini, göreceksin ki, kanım akmaz namerdim ...
İçtikçe içti, müptela'lığında kederlerin ağusunu ..
Gülmedim, gülemedim ..
En iyi günler'im idi, senli günlerim ..
Tez bitti, hiç doyamadım ..
Hala ve daima açım sana..
Sıcaklığından mahrum kalalı ..
Donuyorum,donuyorum sensizliğin ayazlarında..
Soğuk aldı,vurgun yedi ruhum ..
Bir daha, asla iflah olmamacasına ..
Asla, iflah olmamacasına ..!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen /Almanya

31/10/2016

Saat:14_22

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...