31 Ekim 2021 Pazar


 SENİ, BANA ......


Sisler, şehir ve ben dün yine bir oyuna tutuştuk ..
Onlar çaldı seni benden ..
Sakladılar bir kuytuya ..
Ben kala kaldım dımdızlak ulu orta ..
Ağlasam,ayıp diyecekler..
Basıp gitsem vefasız.
İki arada -bir derede adımlarken kentte ,sisler içinde..
Aklıma çocukluğumun tekerlemeleri geldi birden bire..
O çocuksu masumiyetle tam başladım söylenmeye
''-Şeytan aldı götürdü,satamadan getirdi'' diye..
Birde baktım sen biti verdin yanı başımda ..
Düşle-hayal arasında,
Sisle,şehrin oyununda ..
Düştüğüm muammalar da ..
Güleyim mi, ağlayayım mı bilemeyeceğim hallerde..
Giriverdim sessizce koluna..
Şeytanın,sisin ve şehrin, seni bana bağışlamış'lığın da ...!
Seni, bana bağışlamış'lığında..!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen /Almanya

30/10/2016

Saat:05_55 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...