16 Ekim 2021 Cumartesi


 YÜKLERİM ........


GÖNLÜMÜN DÜŞ ATINA ...

Kendimden geçmişlikle ..
Yudum, yudum içerken hazzı ...
Yüklerim geceyi,şafağı, mehtabı, seni ..
Gönlümün, düş atına ...
Suyun uyuyup, düşmanın uyumamış'lığın da ...
Düşlerimden, seni kimselerin çalmasına, fırsat tanımamış'lığında ...
Gideriz dört nala, hayal Atlasının, ufuksuzluğunda ..
Ardımız umman, ufkumuzun arşı ala olmuşluğun da ...
Senin, gece, mehtap ve ummanla, aşkla sarmaş dolaş olmuşluğun da ..
Sarılırsınız bana an be an çoğalan yürek sıcaklığınla, sıkıca ...
Gönlümün düş atının,şaha kalkmış'lığın da ....
Düşselliğin pervasızlığında, koyuluruz yola ....
Varsın, altı-üstü düş olsun, ne çıkar bunda ?
Düşümde olsa da sen, benim'lesin ya ..
Bunun güzelliği bile, mutlu etmeye yeter de-artar bile, bana ..
Sana hasrette , aşk çoğaltıp ..
Gönlümün düş atının kanatlanıp, şaha kalkmış'lığında ...
Yüklerim, geceyi,şafağı, mehtabı, seni ..
Gönlümün düş atına ...!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Immenstaad /Almanya

11 / 10 / 2017

Saat ; 00_14

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...