30 Ekim 2021 Cumartesi


 KARO İKİLİ...


Biz seninle, vazgeçilmez karo ikiliyiz be güzelim ..
Aldırma denilen asılsız-astarsız hurafe rivayetlere..
İnsan oğlu denen bu garip ucube ..
Hep yapar bunu ..
Kendisinin sütten çıkmış ak kaşık'lığında
Beni,seni,ötekini-berikini suçlar ..
Zevat sanki kendisi, nur oğlu nur..
Oysa baksan götüne, boktan-pislikten kayıptır deliği ..
Onun içindir, sana demem ..
Uğursuzluk, aptallık, bokluk, bokluluk sende değil..
Seni özünde,gizliden gizliye kendi yerine koyup ...
Sayıp döken'dedir be kuşum, aldırma gül, geç-git ..
Senin beyninin zırnığının kendisinde olduğunu bilse
Bırak Einstein kesilmeyi ..
Koca, koca kulları ..
Şu engin dağları ben yarattım, kasılmaların da ..
Allah'lığından geçilmezdi, enayinin..
Burnuna, sırıkla bok değmez,
O, kokona'lığında ....
Burnundan kıl aldırmazdı, hani'ya !
Edasından, cakasından, kibrinden yanından geçilmezdi ..
Şimdi kubur bekçiliğinde, ömür tüketen, bu biçarenin ..!
Unutma ....
O, karartma günlerinde ...
Gün eskitip, ömür tüketmekten haz alan ..
Karamsarlıklar bekçisidir ..
Miskinliği,pişkinlik ..
Cahilliği ,kibridir
Ondandır, demem ..
Sen, sen ol karartma içini ..
Unutma ki, biz seninle vazgeçilmez karo ikiliyiz !
Vazgeçilmez karo ikiliyiz !

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen /Almanya

25/10/2016

Saat: 10_55

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...