1 Ekim 2021 Cuma


 KÜPÜNE ZARAR,

KESKİN SİRKE'SİN ...,
Gitme kal desem,ayaklarına türap olup, yalvarsam ..
Bilirim para etmeyecek ..
Çünkü, seni tanırım ..
Tepeden tırnağa ..
İçinin, dışının bir ve aynılığın da..
Üstelik yürekliliğin ve dobralığın la ..
Bir de,
Nuh dediğinde, Peygamber demece'sine kavi olan o inadın ..
Burnundan kıl aldırmayan o, mağrur edanla ..
Ve, yine bilirim ki ....
İçin kan ağlayıp, kor, kor yangınlarda kül olsa da..
Dönmezsin, çıktığın yolda ..
Tükürdüğünü asla ve kat'a yalamayan ...
O onurlu, dik duruşlu karakterinle ...
Ondandır ...
Arkanı dönüp de,
Koyuldun mu, eyvallahsız gitmelere..
Yakarsın gemileri de, köprüleri de ...
Beni de be güzelim, beni de ..!
Okyanus dalgalarına taş çıkartan, öfke dalgaların dinip ,
Yüreğin, süt-liman ..
Gönlün, meltem güzelliklerine ermişlik de, sükunları yaşadığında ..
Dur, dinle yüreğini ..
Eminim..
O...
Dön diyecektir ...
O ne derse, yüreğini dinlemişliğin de, yap gereğini ..
Ben, sabır taşlığım da, çatlamalara direnerek ..
Bekliyor olacağım, seni ..
Karşı kaldırımda ..
Ve,biliyorum ki ..
Dinginlik ve huzur şalına sarılmış'lığın da ....
Camından el sallayıp, tebessüm ediyor olacaksın bana !
Ha,laf aramızda..
Hakkında son bir kelamım olsa, yine attırır'mıyım tepeni, acaba?
Ve,yine attırıp pabuçları çıkar'mısın o malum firarına ..?
Ne mi diyeceğim ?
Diyeyim,duy da, kurtul ..
'' - İyisin, hassın, üstelikte, zarafetli dilber'sin ..
İlahe'sisin şeksiz-şüphesiz, gönlümün de..
Gel, gör ki ..
Pire için, yorgan yakan ..
Sonra, kör pişmanlıklar da kıvranan ...
Küpüne zarar, keskin mi keskin sirke'sin, be sultanım..!
Küpüne zarar, keskin sirke'sin, be sultanım !
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Friedrichshafen/ Almanya
01/10/2016
Saat; 16_32

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...