18 Ekim 2021 Pazartesi


 SİZLERSİNİZ, KATİLİM ....!


Çalıp,talan ederken ömrümü, tarumar edip,karartırken umutlarımı, düşlerimi, yarınlarımı ...
Aklınız tutulmuş, gözünüz kararmış,şehvet'iniz,canavar'lığınız caniliğiniz kamçılanmış ..
Ayranınız kabarıp, öfke Tsunamilerin de, boğulmuştunuz ..
Biriniz, elle'diniz,ırzıma geçip, gonca gülken zedeleyip, öldürdünüz ..
Biriniz, canıma kast edip, kat-lime ferman verdiniz ..
Ötekiniz, o kırılası ellerinizle,
Kah, bıçak yaralarıyla delik-deşik ettiniz ..
Kah, sizin o nüsubetli deyişinizle '' -MERMİ MANYAĞI YAPIP '' Bedenimi kalbura çevirerek, beni kahredip ..
Verilen emirleri ifayla, canıma kıydınız ..
Olmadı, boğdunuz kuytuda ..
Güya ellerinizi kana bulamadığınız yalanlarına ve softalığa sığınmışlıkla..
Düzmece fetvalarla ,hoca geçinen adı batasıca zındıkların, icazetiyle..
Diğerleriniz, görmezlerden,duymazlardan gelip ..
Dilsiz şeytanlıklar da, mevtime sebep olup ..
Gözlerinizin önünde katlime, seyirci kaldınız ..
Şimdi, bırakın palavrayı, riyayı, sahtekarlığı ..
Siz değil'misiniz, katillerim ????
Şimdi, zeytin yağı olup, suyun üstüne çıkmalara, çalışarak ..
Yavuz hırsızlıklar da, suçunuzu bastırmalara koyul'mayınız ..
Düzende, kıyan da, solduran da, çalan da ...
Hayatı ve gülmeleri, mutluluğu bana çok görüp..
Zinhar yasak ve men ederek ..
Beni, toprağa gömen de, sizsiniz ..
Haykırıyorum, ölü canlığımda ..
Sessizliğim ile toprak altından, çığlık, çığlığa ..
Düşsün maskeleriniz, görünsün o riyakar, gerçek yüzleriniz, diye ..
Siz, sözde büyükler, ebeveynler...
Okumuşlar, cahiller ebi-müslim geçinen yobaz yezidler, sürüsü ana-baba, abi, gardaş kavim, akraba-hısım ...
Siz karaktersiz, kişiliksiz, kimliksiz ..
Kimlikleri ayan-beyan belli, haysiyetsiz, cellatlar'sınız ..
Siz, aymaz iblisler güruhusunuz ...
Benim bildiğim gerçeği, bilsin dünya- alem ..
Ben unutmuş'sam, gülmeleri .........
Girmişsem körpe çağda, vahşice, canice katletmiş'liğinizde, toprak altına ...
KATİLİMSİNİZ...
ÖMRÜME VE GÜLÜCÜKLER'İME KIYAN ..
UMUTLARIMI,YARINLARIMI ÇALAN ..
YAŞAYAN ÖLÜ CAN, YAPIP ..
ZULÜMLERDE, CANIMA KAST EDEN ...
DÜŞLERİMİ TARUMAR EDİP ...
BENİ, BAHARIMDA, KARA TOPRAĞIN BAĞRINA KOYANLAR ..
SİZSİNİZ SEBEBİ VE SORUMLUSU KÜSKÜNLÜĞÜMÜN ..
SİZLERSİNİZ, KATİLİM ....!
SİZLERSİNİZ, KATİLİM ....!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Immenstaad / Almanya

07 / 10 / 2017

Saat ; 14_31

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...