2 Ekim 2021 Cumartesi


 MÜPTELALIĞIMSIN ....


Kurşundan da ağır uykuma...
Mor düşlerime,kör düşüncelerime sığdıramadım..
Hele birde şu arsız,arsız çıkıp gelmelerin..
Gelincik gibi allı-karalı-yeşilli döküş ,döküş üryan hallerin yokmu..
Taşıyorsun be anam,sade gönlümden değil ..
Yatak-yorgan her yerden taşıyorsun
Sığdıramamışlığımın sebebi ortada ..
Sen hallerin ve ateşli ,cilveliliğinle beni öyle kaplıyor'sun ki ..
Sığmıyor'sun ..
Sen beni yuttukça ben sen oluyorum ..
Ah birde şu dudaklarının ateşi,ellerinin hüneri olmasa,
Girip kanıma, kışkırtıp, azdırıp, baştan çıkartma'san ...
Ah, bilmem ki senle ne yapacağım,
İflah'sızım,haytam,iman'sızım, müptelalığım...
Ne uykuma,ne duygularımla,ruhuma nede..
Yorganıma,yatağıma, hatta..
Nede, düşlerime sığıyor'sun..
Düşlerime ..
Sığdıramayınca seni, taşıyorsun salkım-saçak ..
Ah birde..
Şu beni baştan çıkartmaların ....
Davetkar süzüşlerin,kesişlerin,kanıma girişlerin olmasa..
Ah.....Ki ah..
Ah ...
Sözün, özü ...
Müptelalığımsın, müptelalığım ...!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ
Immenstaad / Bodensee - Almanya
22/09/2018
Saat 01__43

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...