23 Ekim 2021 Cumartesi


 

İSMİNİ, PEÇETEYE YAZMIŞLIK BİLE ...

 

 

'' - Adını, ömrüme, kalbime, gönlüme yazdım '' Diye ahkam kesenlerden olamadım be güzelim  ..

Kusurumu, unutkanlığımı ve bunun nelere mal olduğunu, HELEKİ DE, HADDİMİ VE YETERSİZLİĞİMLE, ÇAPIMI BİLENLİĞİMLE ...

O an, oracıkta arasamda bulamamışlığımla, yazacak başkaca bir zerzevat olmadığı için, adını Peçeteye yazmıştım ....

'' - Kısmetse, gelir Hint'ten, Yemenden, kısmet değilse ne gelir elden  ? '' Diyen ekabirlere kulak verenlerdenliğimle, dahası ......

Yakın çevremle, eşin-dostun deyişi ve yakıştırmasıyla ballılığımla ....

En önemlisi ve işin olmazsa,olmazı da,  ikimizin gönlünün bir ve samanlığın seyran olacağını hisseden liğim le .....

Sen cancağızı mı, ilk gördüğümde, adını unutsam ve peçeteye yazsam da, aklıma seni koyup, abayı fena yakmışlığımla ......

Dahası, sen can paremin, kısmet kaşığıma düşen, ballı lokma olduğunu iliklerimde hissettim ...

Gün, o gün-bu gündür, karşılıklı güven ve saygıyla perçinlenen sevgimizle, ilişkimizde, ne sen su koyverdin, nede ben patinaj yaptım,

İlk günden, bu güne, şu ana  dek, bir kez olsun teklemedim şükür ki .........

Alayı valaya eremesek de, her şeyi dört-dörtlük yapıp, ortaya çıkaramasak ta, gücümüzün yettiğince, gönülde birlikle ve ortak akıla dayanan anlayış ve anlayış'lığımız ve hoş görülüğümüzle, mutluluğa erdik, gönül ve fikir, dahası sevgi ve sevda paydaşlığımızla ...

İyi ki de, böyle yapmışım, içsellikle, sadeliğin, saadetin temeli olduğuna olan sarsılmaz inancımla ve haddimi bilerek yazmışım adını, peçeteye .......

YAZMIŞIM ADINI, PEÇETEYE .....

Nicelerini gördüm, şaşalı başlayan ilişkiler ve  göz kamaştıran başlangıçlı birlikteliklerin sonu, hüsranla biten, hayal-i sükutlar yaşanan ...

Çok şükür ki, ne sende kemlik, nede bende hamlık çıkmadı da olduk adeta, CAN CİĞER KUZU SARMASI HALLERİNDE, MUTLU-MESUT ÇİFTLERDEN BİRİSİ ....

Her zaman inancım odur ve derim ki ....

İş olumlu olacak oldu mu ve iyi niyetle, karşılıklı saygı, güven ve vefa varsa, olur geçimde, mutlulukta, girer insan, dağ gibi yükler altına, sevgiye ve sevgiliye olan güveniyle gözü karalıkla ve hatta kapalılıkla .....!

Bundandır demem, olmayacak oldu muydu, arayana bahanede çok, ayrılık türküsü söylemeye durana, geçim ehli olmayana,  işi bozmaya, dahası, başlamadan bitirmeye niyetlenene ve içten pazarlıya, fitneyle-fesada, gerekçede çok, saracak telle, makara, yakacak balatada .....!

Hasılı, şunun-şurasında kesiş'mişliğin de yollarımızın, ayrılığa değil .....

Aşka çıkar ve aşka sebeptir, ismini peçeteye yazmışlık bile ....

İSMİNİ, PEÇETEYE YAZMIŞLIK BİLE .......

 

 

 

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

 

 

 

Immenstaad / Almanya

 

 

 

18 / 10 / 2021 - Pazartesi

 

 

 

Saat ; 20_08

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...