1 Şubat 2022 Salı


 ADI YOK, ACILARIMIN DA ..

TIPKI, KADINLIĞIM DA, ADIMIN YOKLUĞU GİBİ ...

Yıllara uzanan, karanlık zamanların dehlizinden kopup gelmişliğiyle ..
Adı yok, acılarımın da ...
Tıpkı, kadınlığımda, adımın yokluğu gibi ..
Zaman, zaman, sessiziliği yırtan çığlık ..
An gelip, lallığım da, ruhumun sessiz dillenişiyle ..
Sessiz çığlıklar, bumerang'lığın da....
Beni yüreğimden vurup, yutmuşluğun da ..
Akan göz yaşı olup, dökülmüşlüğünde ..
Hatta, çoğu kere,sessiz ve pulsuz dilekçeleri andıran ...
Dilek,temenni,dua,yalvarı yada isyan, lanet yağdırışlarla, hayat bulmuşluğuyla ..
Gölge gibi ömrümü terk etmeyip, önüm-ardım sıra seyirtmişliğiyle ..
Arsız ve hınaza hallerden tutun da ..
Masum sabilik de ağlamaklı ve göreni ağlatmacasına içe işleyen, masum tebessümler, olup çıkan ..
Kör sancılarımın, ömür,zaman ve hayat denen dipsiz kuyularda ..
Küf kokularına belenerek, çürümelere koyulmuşluğunda ..
Adı yok acılarım, sarar beni,amansızca, ahtapot gibi ..
Yerde mi, gök de mi gezdiğimi bilmemecesine, dolaşır dururum naçarlık da ..
Nasıl bir kör düğüm ise, ne çöze bilmeler'deyim, ne de kesip atabiliyorum ..
Kadınlığın nasıl horlanmışlık ve tutsak edilmişlikle ,iğdiş edildiğini bilen biri olarak ..
Gömüyorum, ömrümün karanlıklarına ve hayatın zulasına çilelerimi,dertlerimi ..
En acısı da, yıllara uzanan horlanmış'lığımı ..
Kadın, eriller için adeta, suyla, ay gibi olmuş ..
Bulunmayınca, yalvar-yakar'lığa belenip ..
Bulduklarında da bunum'sayıp,kibir ve nankörlüklere yeltenerek, hakir görmüşlükleriyle ..
İşte bu hallerimde ..
Yani ..
Varlığımın da, yokluğumun da bela sayılıp, marazalıkla hükmedilmişliğinde ..
Adı yok, acılarımın da ..
Tıpkı, kadınlığım da, adımın yokluğu gibi ..
Adımın yokluğu gibi ...!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

Immenstaad / Almanya

05 / 09 2017

Saat ; 17_43

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...