16 Şubat 2022 Çarşamba


 YAKIN BENİ ......!


'' - YAKA, YAKA, TÜKETEMEDİNİZ .....
TÜKETEMEZSİNİZ ....
YAZIN BUNU,BELLEĞİNİZE, ALNINIZA, YAFTANIZA ......
UTANÇ VE İFLAS YAFTANIZ OLSUN, SÖYLEDİKLERİM, HAYKIRIŞLARIM .....! ''

Yaka, yaka, tüketeme'diniz,
Tüketemezsiniz ...
Yazın bunu belleğinize, alnınız la, yaftanıza ....
Utanç ve iflas yaftanız olsun, söylediklerim, haykırışlarım ......!
Çünkü;
Siz yok etmeye çalıştıkça, doğurganlığım da, kendi katillerimde olsa, doğurduklarım, onların cümlesini doğuranlığımla, doğurur, büyütürüm, siz vicdansızların cümlesini ....
'' - Kılıçtan da keskin, ateşten de, yakıcı olan, şu halleri, bana reva görüp ......
Siz hakiyetsizleri, canımı, tenimden, bedenimden,almacasına yakan ......
Sizden öncekiler de, sizler ve şu büyüttüklerim, yeminli katillerim, oldu ....!
Neyleyim ki, yakanı da, ben doğrudum, yananı da ......!
Bu nasıl bir çelişki ve açmaz ki ?
'' -SÖZCÜKLER YETMEZ BUNU ANLATMAYA ....! ''
Adeta, katilimi kendim yarattım, büyüttüm ...
Yanan da ben, yakılanda, ben ...... !
Yakanımı doğururken de, ölen ben, büyütünce var ettiğimce, yakılan, katledilen, yanan da, ben .......!
Bilesiniz ve tarih kanıtlamış, hayat doğrulamıştır ki ....
Yaka, yaka, kıra, kıra, katletsenizde, tüketemezsiniz soyumu, kurutamazsınız kökümü ...
Çünkü, hayat ve doğa, bana bahşetmiş, üretkenliği, doğurganlığı, bereketi, büyütüp, var etmeyi ...
Yaka, yaka tüketemeyeceğinizi bile, bile ...
Hala, uzatıyorsanız ellerinizi, yakıp, kül edip, katletmecesine, bedenime veriyorsanız ateş, ateş, ölümü, asırlardır ......
Ve, hala yaka, yaka, kıra, kıra, katlede, katlede, inadına, tüketemiyor'sanız, beni ...
Yeniden ve inadına, bir daha, bir daha yakın, beni ......
Yakarak, öldürdükleriniz, bir daha yaşamaz ölümlerde yanmayı ....
Ben küllerimden var olan ZÜMRÜDÜ ANKALIĞIMLA, İNSANLIĞIMLA, KADINLIĞIM VE ONURUMLA .......,
DAHASI .......
ANALIĞIM VE HASILI ÜRETKENLİĞİM VE BEREKETLİLİĞİMLE, DOĞURUP, BÜYÜTÜYORSAM, CANIMA KATLEDEN, SİZ CANİLERİ .....!
Bilin ki, tüketip, yok edemezsiniz, edemeyeceksiniz, beni ....!
Yine de ve inadına yakmayı, katledip, öldürmeyi sürdürecekseniz, YAKIN BENİ, YAKIN .....
YAKIN....
BENİ ...
'' - CANİLİĞİNİZİN NAÇARLIĞINDA VE KURBANLIĞINDA .....! ''
YAKIN BENİ ......!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

Immenstaad / Almanya

16 / 02 / 2021 - SALI

Saat ; 22_50

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...